صفحه اصلی / میزبانی / نکات میزبانی (قسمت چهارم)
نکات میزبانی (قسمت چهارم) - تصویر 1

نکات میزبانی (قسمت چهارم)

ایجاد شده: 29/مهر/1397       آخرین ویرایش: 16/اردیبهشت/1398

 10 نکته در مورد تبدیل شدن به یک میزبان بسیار موفق.


با نکاتی که در این بخش و بخشهای آینده ارائه میکنیم، شما به عنوان مدیر میتوانید چک لیست خود را تشکیل دهید و در بالا بردن میزان رضایت مهمان های خود اقدامات مناسبی را انجام دهید.


 4. بهره وری و کارآمدی


در کار خود سریع باشید اما همواره  آرامش درون خود را حفظ کنید و با دقت عمل کنید.

هرگز با سرو صدای زیاد در حال حرکت به اطراف خود نباشید. چرا که هم تمرکز همکاران و هم تمرکز خود و هم آرامش محیط کسب و کار را برهم خواهید زد. 

هرگز در آشپزخانه برای مدت زمان طولانی به انتظار سپری نکنید.

اگر از دسترس مهمانها و میزهای خود خارج باشید، بدیهی است که نمیتوانید غذای سفارش داده شده را به سرعت آماده کنید. 



جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...