10 نکته در مورد تبدیل شدن به یک میزبان بسیار موفق.
با نکاتی که در این بخش و بخشهای آینده ارائه میکنیم، شما به عنوان مدیر میتوانید چک لیست خود را تشکیل دهید و در بالا بردن میزان رضایت مهمان های خود اقدامات مناسبی را انجام دهید.
4. بهره وری و کارآمدی
در کار خود سریع باشید اما همواره آرامش درون خود را حفظ کنید و با دقت عمل کنید.
هرگز با سرو صدای زیاد در حال حرکت به اطراف خود نباشید. چرا که هم تمرکز همکاران و هم تمرکز خود و هم آرامش محیط کسب و کار را برهم خواهید زد.
هرگز در آشپزخانه برای مدت زمان طولانی به انتظار سپری نکنید.
اگر از دسترس مهمانها و میزهای خود خارج باشید، بدیهی است که نمیتوانید غذای سفارش داده شده را به سرعت آماده کنید.