صفحه اصلی / میزبانی / نکات میزبانی (قسمت دوم)
نکات میزبانی (قسمت دوم) - تصویر 1

نکات میزبانی (قسمت دوم)

ایجاد شده: 13/مهر/1397       آخرین ویرایش: 16/اردیبهشت/1398

میزبان


 10 نکته در مورد تبدیل شدن به یک میزبان بسیار موفق.

با نکاتی که در این بخش و بخشهای آینده ارائه میکنیم، شما به عنوان مدیر میتوانید چک لیست خود را تشکیل دهید و در بالا بردن میزان رضایت مهمان های خود اقدامات مناسبی را انجام دهید.

 ۲. عشق به غذا

اگر از یک میزبان در مورد یک غذا بپرسید، وی باید بتواند آن غذا را "بفروشد" و در مورد آن غذا و فروش آن هیجان زده باشد.
برای سرآشپزها بسیار ناامید کننده است اگر غذاهای شگفت انگیزی که با شور و شوق در آشپزخانه خلق میکنند به میزبانانی بسپارند که هیچ شوقی راجع به آنها ندارند. فروش غذاها واقعا به میزبانها بستگی دارد. این موضوع باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

راه حل: مدیران و سرآشپزان باید این موضوع را درک کنند و اقدامات درستی را برای اطمینان از حل این مشکل اتخاذ کنند. آموزش و جلسات منظم با میزبانها و سرآشپزها یکی از روشهای مفید در حل این مشکل است.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...