میزبان
10 نکته در مورد تبدیل شدن به یک میزبان بسیار موفق.
به عنوان مدیر یک هتل یا رستوران، آیا می دانید که بخش بزرگی از تجربه مهمان بستگی به تعامل وی با میزبان شما دارد؟
اگر پاسخ شما بله است، چرا یک چک لیست برای کارمندان بخش میزبانی در هتل یا رستوران خود ندارید؟
با نکاتی که در این بخش و بخشهای آینده ارائه میکنیم، شما به عنوان مدیر میتوانید چک لیست خود را تشکیل دهید و در بالا بردن میزان رضایت مهمان های خود اقدامات مناسبی را انجام دهید.
1. دانش منو
چیزی آزاردهنده تر از این نیست که از میزبانی که برای گرفتن دستور غذایی به میز شما آمده بپرسید: "پیشنهاد ویژه شما چیست؟" و در جواب این پاسخ را دریافت کنید که: " نمیدانم! متاسفم! اجازه دهید فورا از سرآشپز بپرسم!!"
این نشان دهنده آمادگی بسیار ضعیف، عدم توجه میزبان به منو و غذاهای موجود در آن، عدم اشراف کامل میزبان به حوزه کاری خود و بدترین نوع ایجاد ارتباط با مهمان است.
راه حل: هر روز پیش از زمان شیفت کاری خود تمامی منو را یکبار با همکاران رستوران و آشپزخانه چک کنید تا همواره آماده باشید.