صفحه اصلی / میزبانی / نقش یک میزبان در کار ‌گروهی در حرفه میزبانی (بخش اول)
نقش یک میزبان در کار ‌گروهی در حرفه میزبانی (بخش اول) - تصویر 1

نقش یک میزبان در کار ‌گروهی در حرفه میزبانی (بخش اول)

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 26/اردیبهشت/1398

در این بخش از مجموعه مباحث تخصصی راجع به سرویس و شغل میزبانی به مطالبی در مورد نقش یک میزبان در شغل میزبانی می‌پردازیم.


نقش یک میزبان در یک رستوران 


کار تیمی یک میزبان با همکاران و سرپرستان

کار گروهی در حرفه میزبانی به معنای همکاری با همکاران و سرپرست رستوران و سرمیزبان در جهت ارائه سرویس مطلوب به میهمانان است.

یک تیم حرفه‌ای از میزبانان مانند یک تیم فوتبال عمل می‌کنند که به دنبال یک هدف مشترک هستند.

فرقی ندارد که هدف نهایی چه باشد. گرفتن امتیاز از حریف و یا یک میهمان راضی هر دو اهدافی هستند که رسیدن به آنها تابع اصول و قوانین مشترکی است.


می‌توانید از نکات زیر برای تقویت فرایند کار گروهی استفاده کنید:


با یک نگرش مثبت وارد محل کار خود شوید.

مسائل شخصی خود را در خانه بگذارید و با همکاران یا میهمانان راجع به این مسائل حرفی نزنید.

در کار خود شاد و خوشحال باشید. این نگرش به دیگر همکاران و میهمانان، گسترش یافته و بر روی آنها تاثیر می‌گذارد.

به یاد داشته باشید، میهمانان به رستوران می‌آیند تا آرامش را تجربه کنند و از یک فرصت ویژه در فضای دلپذیر لذت ببرند.

اگر مشکلی در کار دارید به جای مشورت کردن با همکارانتان، با سرپرست خود مشورت کنید و سعی کنید مشکلات را برطرف نمایید.

حرفه و شغل می‌تواند خوشایند یا ناخوشایند باشد. بستگی به نگرش شما نسبت به آن دارد.


در صورت بروز مشکل، از بلند کردن صدای خود برای همکاران یا سرآشپز اجتناب کنید.

در عوض، سعی کنید وضعیت را به آرامی کنترل کنید.

بعضی از مديران، میزبانان را در مشاغل دیگر در هتل یا رستوران قرار می‌دهند و به آنها آموزش می‌دهند تا آنها بتوانند شرایط همکاران خود را درک و با آنها همدلی کنند.



جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...