ایجاد شده: 11/اردیبهشت/1398 آخرین ویرایش: 12/اردیبهشت/1398
ارائه ی خدمات با کیفیت به معنی خلق تجربه ای به یاد ماندنی برای هر میهمان است.
فهمیدن و پیش بینی کردن خواسته ها و نیاز های هر میهمان.
برآورده ساختن انتظارات هر میهمان.
کمک به میهمانانمان در عملی کردن خواسته ها و فرمایشاتشان.
ارائه ی خدمات با کیفیت، بخشی از کارمان نیست بلکه اصل و ماهیت کار ما است. چرا که شغل ما به میهمانانمان وابسته است و اگر به خاطر آنان نباشد، ما نیز شغلی در صنعت مهمانداری نخواهیم داشت.