صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ هوش مصنوعی
تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ هوش مصنوعی - تصویر 1

تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ هوش مصنوعی

ایجاد شده: 23/اردیبهشت/1399       آخرین ویرایش: 23/اردیبهشت/1399

هوش مصنوعی و کاربرد آن در بازاریابی برای هتل‌ها

یک هتلدار ممکن است نیازی به دانش عمیق تکنولوژی نداشته باشد اما درک تکنولوژی‌های آینده قطعا او را در صنعت‌ هتلداری یک پیشرو خواهد کرد.

یادگیری ماشینی نخستین هدیه‌ای است که تکنولوژی هوش مصنوعی به کسب‌ و کارها می‌دهد و قصد دارد تا همه‌ چیز را در بازاریابی تغییر دهد. 

در فرآیند یادگیری ماشینی، حجم زیادی از داده‌ها پردازش‌ می‌شود، الگوهای زیادی در مجموعه داده‌های مختلف کشف می‌شوند و بر اساس یافته‌های به‌دست‌آمده، پیش‌بینی‌های مختلفی صورت خواهد گرفت. 

این الگوریتم‌های به‌دست‌آمده قادر به پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده بر اساس مقادیر بی‌شمار داده هستند.

تمام هتل‌های نسل فعلی و آینده نیازمند یک پلت فرم آنلاین هستند که دائما در حال کسب اطلاعات، پردازش و تجزیه و تحلیل داده‌های مهمان و تبدیل آن به بینش عملی و پیش‌بینی‌شده برای ایجاد تعامل بهتر با مهمان و ایجاد یک تجربه عالی برای وی می‌باشند.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...