صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ هدف‌گیری نسل Z
تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ هدف‌گیری نسل Z - تصویر 1

تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ هدف‌گیری نسل Z

ایجاد شده: 29/اردیبهشت/1399       آخرین ویرایش: 29/اردیبهشت/1399

در دهه گذشته تاکید زیادی بر هدف‌گیری هزاره سوم بود اما در حال حاضر نسل Z پیشتاز جوامع است. 

افرادی که در ۲۰ تا ۲۵ سال گذشته متولد شدند، قدیمی‌ترین اعضای نسل Y هستند که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و در حال تصمیم‌گیری برای دوران بزرگسالی خود هستند. 

اکنون ‌باید تمرکز اصلی بر نسل بعدی مشتریان باشد. 

هدف قرار دادن نسل جوان به‌ هیچ‌ عنوان کار ساده‌ای نیست چرا که آنان نسلی هستند که در دنیای ارتباطات جهانی به دنیا آمده‌اند. جایی که اینترنت بخش مهمی از زندگی آنهاست. 

آنان با تکنولوژی‌های پیچیده‌تر، برندهای کمتر شناخته‌شده و شگفت‌انگیزتری نسبت به پیشینیان هزاره خود، روبه‌رو هستند. 

در چنین شرایطی برندها نیاز دارند استراتژی‌های بازاریابی خود را با نیازهای نسل Z و آن دسته از نسل Y که در سنین میانسالی قرار دارند، تطبیق دهند.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...