صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ مراکز تجاری در هتل
تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ مراکز تجاری در هتل - تصویر 1

تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ مراکز تجاری در هتل

ایجاد شده: 12/فروردین/1399       آخرین ویرایش: 12/فروردین/1399

Business Centers

مراکز تجاری در هتل

مراکز تجاری در هتل‌ها به میهمانانی که نیاز به دفاتر کار تجاری دارند، خدماتی ارائه می‌دهند.


بسته به نوع میهمان که هتل جذب می‌کند، یک مرکز یا دفتر تجاری در هتل می‌تواند خدمات زیر را ارائه کند:

1. ۲۴ ساعت شبانه‌روز باز باشد.

2. تجهیزاتی نظیر رایانه، فکس، پرینتر، سیستم پیجر و غیره داشته باشد.

3. خدماتی نظیر خدمات سمعی و بصری، خدمات منشی‌گری، خدمات ترجمه و خدمات چاپ داشته باشد.

4. امکاناتی مانند دفاتر خصوصی، اتاق‌های جلسه، سالن‌ها و کتابخانه‌ها را ارائه کند.


هتل‌ها و مراکز اقامتی به سرعت در حال رشد هستند و خدمات دفتر تجاری یا دفتر کار در مراکز اقامتی به طور چشم‌گیری در حال افزایش است.

این نوع خدمات به سمت استفاده رایگان از فکس، پرینتر و تجهیزات کپی می‌روند.

اندکی نرخ بالاتر اتاق می‌تواند برای میهمانانی که به محیط کاری کارآمدی در هتل نیاز دارند، توجیه مناسب و قابل قبولی باشد.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...