صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ حراج
تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ حراج - تصویر 1

تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ حراج

ایجاد شده: 19/مرداد/1399       آخرین ویرایش: 19/مرداد/1399


🔴 حراج (Auction)

  • سیستمی که در آن خریداران بالقوه پیشنهادهای رقابتی درباره دارایی ها و خدمات ارائه می دهند.
  • دارایی یا خدمات مورد نظر به فردی فروخته میشود که بالاترین پیشنهاد را بدهد.
  • این حراج ها گاهی شامل هتل ها نیز می شوند.
  • در بیشتر موارد، فروشندگان بدون توجه به قیمت عاقلانه یک محصول یا خدمت، هزینه اعلام شده توسط حراجی را مدنظر قرار داده و آن را ملاک کار‌خود قرار میدهند.
  • اینترنت میزان دیده شدن حراجها را افزایش داده و خریداران دیگر نیازی به حضور فیزیکی برای شرکت در حراج ندارند. 
  • بازارهای آنلاین به افراد علاقمند برای شرکت در حراج، اجازه ثبت الکترونیکی قیمت را میدهند و بدین طریق خریدار و فروشنده را به هم معرفی کرده و مبالغ را به صورت الکترونیکی دریافت می کنند.

جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...