صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ استراتژی Mice
تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ استراتژی Mice - تصویر 1

تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ استراتژی Mice

ایجاد شده: 8/آذر/1399       آخرین ویرایش: 8/آذر/1399

🔴 استراتژی Mice

🔹 این کلمه مخفف کلمات زیر است:

📌 نشست‌ها و اجلاس‌ها ( Meetings )

📌 انگیزه‌ها و محرک‌ها ( Incentive )

📌 کنفرانس‌ها ( Conferences )

📌 نمایشگاه‌ها ( Exhibitions )

🔹 به یک روند سیستماتیک متشکل از برنامه‌ریزی، توسعه و ایجاد و بازاریابی رویدادی در رابطه با هتلداری و گردشگری گفته می‌شود. 

🔹 این استراتژی‌ها باید بر روی بخش‌هایی همچون سفر به مقصد رویدادها و یا کسانی تمرکز کند که می‌توان آن‌ها را برای حضور در رویدادها در فاصله‌ای دور از خانه‌هایشان جلب کرد.

🔹 به طور کلی رویداد‌هایی که انگیزش سفر ایجاد می‌کنند را می‌توان در سه دسته‌ی رویدادهای فرهنگی، رویدادهای ورزشی و رویدادهای تجاری تقسیم‌ کرد.

🔹 سالانه رویداد‌های تجاری/کاری بی‌شماری از جمله نمایشگاه‌، گردهمایی‌، سمینار‌، کنفرانس‌، میتینگ‌، سمپوزیوم و همایش‌ در سراسر جهان برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان فراوانی را به شهر یا کشور میزبان می‌کشاند. 

🔹 وجود این حجم از رویداد‌های مختلف در جهان باعث به‌وجود آمدن شاخه‌ای به نام استراتژی مایس ( MICE ) در صنعت هتلداری و گردشگری شده است. 

🔹 مایس یک استراتژی است که از ترکیب تجارت، حمل‌و‌نقل، سرمایه‌گذاری‌های مالی و مسافرت به وجود آمده و محصول دهه‌های اخیر است.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...