صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ Commercial Home
تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ Commercial Home - تصویر 1

تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ Commercial Home

ایجاد شده: 26/دی/1398       آخرین ویرایش: 26/دی/1398

خانه تجاری (اقامتی)


ارائه خدمات هتلداری در محیط یک خانه مسکونی

محیط سنتی یک خانه خصوصی به عنوان یک ساختاری موقت و فرهنگی بسیار حائز اهمیت بوده و نشان دهنده رابطه بین میزبان و محیط خانه است.

خانه و آثار موجود در آن که‌ معمولا دست ساز هستند، بازتابی از شخصیت خانه دار میباشند. 

نوع چینش و چیدمان این نوع از منازل را می توان به سه دسته تقسیم کرد: 

1- سنتی 

2- واقعیت مجازی 

3- پشت صحنه


منازل سنتی: جایی است که چیدمان و محیط خانه خصوصی بسیار قوی باشد.

به عنوان مثال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- خانواده های میزبان

2- خانه هایی با سرویس B&B

3- اقامتگاههایی با خدمات ارائه غذا

4- هتل های کوچک که توسط یک خانواده اراده میشوند.

5- خانه های مذهبی که در انزوا هستند. 



منازل واقعیت مجازی: جایی است که محیط خانه به عنوان یک ساختمان، به صورت مصنوعی ایجاد می شود.

به عنوان مثال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- اقامتگاه هایی که مالکان به صورت ساعتی در آن شریک میشوند (timeshare ) 

2- خانه های شهری

3- هتل های حومه شهری



منازل پشت صحنه: به استفاده از محیط خانه و اجزای آن برای مقاصد تجاری گفته میشود.

به عنوان مثال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- خانه ای که به عنوان جاذبه توریستی استفاده میشود.

2- خانه ای که از آن به عنوان پشت صحنه فیلم استفاده می شود.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...