صفحه اصلی / کتابخانه داخلی / مهارت‌های اجتماعی و روابط عمومی در هتل + خرید آنلاین
 مهارت‌های اجتماعی و روابط عمومی در هتل + خرید آنلاین - تصویر 1

مهارت‌های اجتماعی و روابط عمومی در هتل + خرید آنلاین

100,000 تومان
ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402

كتاب مهارت‌های اجتماعی و روابط عمومی در هتل

نويسندگان: فريد جواهرزاده، سيد مهدی نجاتيان قریشی

کتاب‌حاضر با بیان تجارب شخصی و حرفه‌ای در حوزه روابط عمومی و فرانت آفيس و به‌كارگيری تاريخچه قوانين و درج ضوابط در امور هتل، به پذيرشگران و كارمندان فرانت آفيس شيوه‌های نوين برخورد با ميهمان  يادآور سازند.

محورهای اصلی کتاب:

▫️برقراری ارتباط با مردم، مسائل قانونی و امنیتی

▫️حراست و نگهبانی از هتل

▫️مهمانوازی در هتل

▫️نیازهای مهمان و...

در حرفه هتلداری کارمندان فرانت آفیس به طور معمول از طریق تلفن و یا ارتباط مستقیم با میهمانان و مراجعه کنندگان ارتباط می گیرند ارتباطی که نقش مؤثری در موفقیت یک هتل دارد.

پرواضح است ارتباطی این گونه نیازمند استفاده از توانایی های متفاوت در نزد افراد است که با به کارگیری آنها بتواند ارتباطی مستقیم و مؤثر را ایجاد و با تکیه بر مهارتهای اجتماعی اثرگذاری بهتری در نزد مخاطب و میهمان باقی گذارد.

آموزشهایی از این دست که کارکنان هتل را نسبت به این مهم توانمندتر سازد یکی از دغدغه های مدیران و برنامه ریزان امور است به گونه ای که بتوان ظرافت های ارتباطی میهمان نوازی و مسؤولیت پذیری را به آنان منتقل نماید.

جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...