10 نکته در مورد تبدیل شدن به یک میزبان بسیار موفق.
با نکاتی که در این بخش و بخشهای آینده ارائه میکنیم، شما به عنوان مدیر میتوانید چک لیست خود را تشکیل دهید و در بالا بردن میزان رضایت مهمان های خود اقدامات مناسبی را انجام دهید.
5. توجه به جزئیات
شما به عنوان یک میزبان برای اینکه بتوانید در حرفه خود همواره موفق باشید باید بتوانید توجه بسیار ویژه ای به جزئیات داشته باشید. جزئیات همان چیزهایی هستند که همیشه مورد توجه مهمانها قرار میگیرند. برای اینکه یک میزبان خاص باشید باید تمامی جزئیات را در نظر بگیرید. برای سهولت میتوانید همواره یک چک لیست در ذهن خود داشته باشید و یا سوالاتی را در این زمینه پاسخ دهید. سوالاتی همچون:
آیا بشقاب ها باید پاک شوند؟
آیا لیوانها کاملا شفاف و بدون لک هستند؟
آیا فنجانها لب پر هستند؟
آیا قهوه به اطراف پاشیده است؟
آیا گلهای روی میز تازه هستند؟
آیا پارچه روی میز تمیز است؟
آیا کف سالن نیاز به توجه و تمیزکاری دارد؟