نکات میزبانی (قسمت سوم)
10 نکته در مورد تبدیل شدن به یک میزبان بسیار موفق.
با نکاتی که در این بخش و بخشهای آینده ارائه میکنیم، شما به عنوان مدیر میتوانید چک لیست خود را تشکیل دهید و در بالا بردن میزان رضایت مهمان های خود اقدامات مناسبی را انجام دهید.
۳. رفتارهای مهم مرتبط با میزبانها
از آنجاییکه میزبانها در ارتباط مستقیم با مهمانها در یک هتل یا رستوران هستند، رفتارهای آنها بسیار مهم و گاهی حیاتی میباشد.
رفتارهایی که پیش از این بسیار محبوب بوده اند، در دنیای امروز هم مهم هستند.
مانند:
باز کردن درها،
کشیدن صندلی،
تماس چشمی مستقیم با مهمان،
و لبخند زدن.
راه حل: شما باید نیازها و احساسات مهمانهای خود را بر احساسات و نیازهای خود مقدم بدارید و درهر لحظه در شناسایی آنها هوشیار باشید.