صفحه اصلی / کتابخانه داخلی / مدیریت سرویس برای جشن‌ها و میهمانی‌ها + خرید آنلاین
مدیریت سرویس برای جشن‌ها و میهمانی‌ها + خرید آنلاین - تصویر 1

مدیریت سرویس برای جشن‌ها و میهمانی‌ها + خرید آنلاین

94,800 تومان
ایجاد شده: 21/مهر/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401

گروه آموزشی هتل‌نیوز - موفقیت در بخش جشن‌ها و میهمانی‌ها به عوامل بسیاری بستگی دارد. سطح توقع میهمانان بالا رفته و همین امر باعث شده تا تلاش بیشتری برای جلب توجه آنان صورت پذیرد. 

دیگر تنها سرو غذا و نوشیدنی‌های عالی برای میهمانان کافی نیست بلکه سایر موارد جانبی و حاشیه‌ای نیز باید به درستی و دقیق انجام شوند. اینجاست که میهمانان به دنبال خلاقیت و ایده‌های تازه مانند وجود نظم و هماهنگی در هنگام برگزاری یک مراسم هستند.

شواهد نشان می‌دهد که یک مسئول منظم و مدیر که هماهنگ با افرادی که آموزش مقدماتی دیده‌اند، عمل می کند در برگزاری مراسم‌ها موفق‌تر از سایرین است. 

خوش برخورد بودن و همچنین آماده خدمت‌گذاری و کمک بودن همراه با سرویس‌دهی عالی نه تنها موجب آرامش و رضایت مشتریان می‌شود بلکه باعث می‌شود تا حضور در آن مراسم برایشان به یک خاطره خوب تبدیل شود.

کتاب مدیریت سرویس برای جشن‌ها و میهمانی‌ها در 9 فصل توسط "توماس گورک" نوشته شده و "حمید آقا سامان" نیز ترجمه و تلخیص آن را بر عهده داشته است. 

  • فصل 1: سالن‌ها و اتاق‌های پذیرایی، میزها و ...
  • فصل 2: ابزار و وسایل مورد استفاده
  • فصل 3: قوانین چیدمان میز
  • فصل 4: منو، بوفه ونوشیدنی 
  • فصل 5: دکوراسیون، میز و ...
  • فصل 6: برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم
  • فصل 7: سرویس‌دهی در بخش مراسم
  • فصل 8: گزارش‌های متنوع از بخش پذیرایی و جشن‌ها
  • فصل 9: لیست‌های بررسی و فرم‌ها
جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...