گروه جامع و تخصصی هتل نیوز
شنبه، 3 اسفند 1398 انگلیسی
لبخند بخشی از یونیفرم ماست
هتل کلاب حساب کاربری من Sat, Feb 22, 2020
 صفحه اصلی / کتابخانه داخلی / کتابچه راهنمای مدیر هتل؛ 189 تکنیک برای کسب رضایت متفاوت میهمان + خرید آنلاین
کتابچه راهنمای مدیر هتل؛ 189 تکنیک برای کسب رضایت متفاوت میهمان + خرید آنلاین - تصویر 1

کتابچه راهنمای مدیر هتل؛ 189 تکنیک برای کسب رضایت متفاوت میهمان + خرید آنلاین

49,500 تومان
22/دی/1398

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب‌های مفیدی درباره رضایت میهمانان نوشته شده است اما این کتاب با همه آنها متفاوت است. 

کتاب‌های موجود از خواننده می‌خواهند تا روش‌ها و راهبردهایی را از میان مطالب کتاب انتخاب کنند و آنها را در کسب و کار خود بکار گیرند اما در مقابل، کتاب حاضر در هر صفحه یک تکنیک خاص و کاربردی را برای رضایت مشتری معرفی می‌کند.

با مطالعه این کتاب، گروه مدیران شاغل در یک کسب و کار با خواندن و بحث در مورد تکنیک‌های ارائه شده و تصمیم‌گیری جمعی به این نتیجه می‌رسند که آیا اجرای این تکنیک برای آنها مناسب است یا خیر.

کتاب " راهنمای مدیر هتل؛ 189 تکنیک برای کسب رضایت متفاوت میهمان" که توسط "وینسنت ماگنینی" و "کارول سیمون" نوشته و "مصطفی محمودی" نیز آن را ترجمه کرده است، دارای سرفصل‌های زیر است.

  • فصل 1: ارائه تجریه پذیرایی
  • فصل 2: انتقال تجربه خدماتی
  • فصل 3: مدیریت محرک‌های اساسی امتیازگیری از خدمات
  • فصل 4: ایجاد و حفظ فرهنگ پذیرایی

جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...