صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ بازاریابی محتوا
تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ بازاریابی محتوا - تصویر 1

تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ بازاریابی محتوا

ایجاد شده: 29/اردیبهشت/1399       آخرین ویرایش: 29/اردیبهشت/1399

این استراتژی بازاریابی در واقع نوعی از بازاریابی است که به فرآیند تولید و به اشتراک‌گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و به‌دست آوردن مشتریان جدید است می‌پردازد.

این محتوا و اطلاعات می‌تواند شامل انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی، ویدئو، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافی، مطالعه موردی، راهنما و دستورالعمل‌ها، سوالات و پاسخ، مقالات و تصاویر و… باشد.

مهمانان آینده‌نگر همواره سوالات زیادی در مورد هتل محل اقامت احتمالی دارند، اما آنها همیشه نمی‌توانند به پیام‌های بازاریابی سنتی اعتماد کنند.

در حقیقت امروزه میهمانان و مشتریان به پیام‌های تبلیغاتی سنتی کمتر اعتماد دارند. 


بازاریابی محتوا می‌تواند اعتماد این افراد را به هتل بسیار بیشتر کند. 

بازاریابی محتوا در صنعت هتلداری یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید، انتشار و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برای میهمانان هدف است. 

محتوا باید به سوالات پاسخ سریع و شفاف دهد. 


هنگامی که هتل محتویاتی را ارائه می‌دهد که در آنها مثلا به سرگرمی‌های موجود در هتل اشاره کرده، باید واقعا آنها را ارائه دهد. 

محتوا، هزینه‌های بازاریابی را کاهش می‌دهد. 

هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات می‌تواند بسیار غیرقابل پیش‌بینی باشد. 

مشتریان در حال حاضر بسیار کمتر به تبلیغات چاپ شده یا پیام‌های مستقیم پاسخ می‌دهند. 

تولید مرتب محتوای با کیفیت موجب بالا رفتن رتبه وب‌سایت هتل خواهد شد.



جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...