صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / کاربردهای NFT در گردشگری / بخش اول
کاربردهای NFT در گردشگری / بخش اول - تصویر 1

کاربردهای NFT در گردشگری / بخش اول

ایجاد شده: 23/بهمن/1401       آخرین ویرایش: 23/بهمن/1401


🔸 در واقع (NFT ( non-fungible token،  توکن های غیر قابل معاوضه و دارایی های رمزنگاری شده که بر بستر بلاکچین ساخته می شوند هستند.

🔸 هریک از NFTها دارای کد شناسایی هستند که آنها را از یکدیگر متمایز می کند.

🔸 از کاربردهای NFT در گردشگری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

🔸 مشارکت و همکاری با خالقان هنرهای دیجیتال:

برندهای گردشگری می‌توانند براساس موضوعات سفر یا یک استراتژی بازاریابی خاص، آثار دیجیتالی سفارش دهند و آن ها را به مسافران بفروشند یا در مسابقات اهدا کنند.

🔸 استفاده از NFT ها در برنامه‌های وفاداری مشتری:

کسب و کارهای گردشگری می‌تواند به جای ارائه تخفیف ها یا اهدای جوایز فیزیکی در برنامه‌های وفاداری مشتری به آنها NFT های منحصر به فرد و حاوی سوابق مشتریان برای هریک از آن ها صادر کنند.

این NFT ها مانند کارت‌های ورود منحصر به فرد برای هر مشتری عمل می کنند و به صورت فایل دیجیتالی در اختیار او قرار می گیرد.

مسافران میتوانند از این NFTها برای check-in در هتل ها، رستوران ها یا درخواست امتیازات وفاداری در تراکنش‌ها استفاده کنند.

این مطلب ادامه دارد..


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...