چرخه ی تعامل میهمان - ورود به اتاق میهمان
ایجاد شده: 11/اردیبهشت/1398 آخرین ویرایش: 12/اردیبهشت/1398
قوانین طلایی ای که برای ورود به اتاق میهمان و سرویس دهی آن باید رعایت شود، چیست؟
1. خدمات ورود به اتاق و نظافت اتاق جهت استفاده مجدد مهمان
- به در اصلی اتاق نزدیک شوید و علامت روی در را مشاهده کنید.
- اگر علامت "لطفا مزاحم نشوید"، روی در وجود داشت، یک کارت خدمات زیر در قرار دهید و در آن ذکر کنید که بعدا باز خواهید گشت تا بررسی کنید که آیا کارت برداشته شده است یا نه.