صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / نکات برنامه‌ریزی رویدادها به منظور به حداقل رساندن استرس و افزایش بهره‌وری
نکات برنامه‌ریزی رویدادها به منظور به حداقل رساندن استرس و افزایش بهره‌وری - تصویر 1

نکات برنامه‌ریزی رویدادها به منظور به حداقل رساندن استرس و افزایش بهره‌وری

ایجاد شده: 23/دی/1398       آخرین ویرایش: 3/اسفند/1398

1- همواره قرارداد را با تمام جزئیاتش مطالعه کرده و سپس آن را امضا کنید.

هرچقدر اطلاعات بیشتری راجع به قرارداد اولیه داشته باشید، احتمال درک اشتباه از قرارداد و یا دستکاری آن، کمتر می‌شود.

این قانون را هم برای قراردادهایی که مستقلا می‌بندید و هم برای قراردادهایی که به عنوان همکار یا ناظر در بستن آنها شرکت دارید، در نظر داشته باشید.


2- تمام پلت فرمهای بازاریابی خود را به دنیای بیرون مرتبط سازید.

برای بررسی نحوه فعالیت کمپین‌هایی که تشکیل داده‌اید، قابلیت‌های تجزیه و تحلیل ابزار خود را مورد بررسی قرار دهید. 

بدین شیوه می‌توانید کارایی و تاثیر این ابزارها را بهبود بخشیده و آنها را ارتقا دهید.

نکته مهم در مدیریت رسانه‌های اجتماعی، ایجاد تعادل میان این رسانه‌ها و فعالیت موثر در آنها است.


3- از فهرست کارهای خود، فروش بلیط را خارج کنید.

شریک و همکاری را انتخاب کنید که به شما در توزیع و معرفی رویدادها در سایت‌های مهم در سراسر اینترنت و فروش بلیط به صورت مستقیم از همان سایت‌ها، کمک کند. 

سپس پلتفرم خود را با سایر فناوری‌ها برای تبلیغ، مدیریت و تنظیم رویداد خود، همگام سازید. 

این فرایندها باید به شکلی باشد که بتوانید با کمترین تلاش، بیشترین سود را از آن خود کنید.


4- بر اساس بودجه‌ای که پیش‌بینی کرده‌اید، عمل کنید.

از تکنولوژی روز دنیا برای برنامه‌ریزی رویداد استفاده کنید تا فعالیت‌های خود را هموار کنید.

هموار شدن مسیر فعالیت‌های برنامه‌ریزی رویداد باعث می‌شود که بیشترین بازگشت سرمایه را در سیستم خود داشته باشید و از برنامه بودجه خود تخطی نکنید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...