صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / مدیریت هتلداری و انتظارات مهمانان
مدیریت هتلداری و انتظارات مهمانان - تصویر 1

مدیریت هتلداری و انتظارات مهمانان

ایجاد شده: 9/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 12/اردیبهشت/1398

انتظارات مصرف کننده یا مهمانان هتل

انتظارات، اعتقاداتی در خصوص خدمات استاندارد ارائه شده در مقابل ادراك عملکرد خدمات هستند.

به عبارت دیگر، انتظارات به مشتریان کمک می کنند تا به پیش بینی آنچه باید اتفاق بیفتد نسبت به آنچه ممکن است اتفاق بیفتد بپردازند.

انتظارات به وسیله نیازهاي شخصی، تشدید کننده هاي ناپایداري خدمت (مثل نیازهاي موقت و فردي مرتبط با خدمت)، تعهدات صریح خدمت (کارکنان، تبلیغات و نوشته هاي سایر نویسندگان)، تعهدات الزامی خدمت (قیمت و ملموسات مربوط به خدمت) ، ارتباطات دهان به دهان با سایر مشتریان، دوستان و کارشناسان و همچنین به وسیله تجربیات پیشین از خدمت، تحت تأثیر قرار می گیرد


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...