صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / عوامل موثر در ایجاد تصویر مثبت از هتل در ذهن میهمان
عوامل موثر در ایجاد تصویر مثبت از هتل در ذهن میهمان - تصویر 1

عوامل موثر در ایجاد تصویر مثبت از هتل در ذهن میهمان

ایجاد شده: 16/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 17/اردیبهشت/1398

ساختمان هتل و ورودی

برای برخی از میهمانان، ساختمان و نمای هتل و نیز ورودی آن اهمیت بسیاری دارد. این عده معتقدند که همین ظاهر می‌تواند گویای کیفیت خدمات نیز باشد و از آراستگی ساختمان و دکوراسیون ورودی هتل می‌توان یک اقامت خوش را حدس زد.

فضای لابی و دکوراسیون

عده‌ای دیگر از میهمانان معتقدند اگر چه با توجه به قدمت برخی هتل‌ها و نیز نوع آنها، شاید نتوان کیفیت اقامت را پیش‌بینی کرد اما با این وجود بحث نوسازی، فضای لابی، دکوراسیون و نورپردازی آن می‌تواند اثر بسیار مهمی در ذهن میهمان تازه بگذارد.

پوشش و برخورد کارکنان قسمت پذیرش

برخی دیگر بر این باورند که نوع پوشش کارکنان به ویژه در قسمت پذیرش و نحوه برخورد ایشان از ارتباط چشمی و لبخند گرفته تا لحن گفتار، بیش از هر مورد دیگر می‌تواند یک میهمان تازه را تحت تاثیر قرار دهد به طوریکه حتی نواقص احتمالی بعدی را هم تحت پوشش قرار دهد.

سهولت عملیات پذیرش و دریافت کلید

به رغم وجود موارد یاد شده، برای میهمانی که خسته از راه رسیده شاید هیچ چیز دلچسب‌تر از این نباشد که به سرعت عملیات پذیرش را انجام دهد و راهی اتاق خود شود. این مهم به ویژه برای مسافران تجاری و یا آنانی که دیرهنگام به هتل می‌رسند، می‌تواند بسیار مهم باشد.

چیدمان و پاکیزگی اتاق

برای عده دیگر، هیچ چیز مهم‌تر از نظم و ترتیب اتاق و پاکیزگی آن در شکل‌گیری ارتباط اولیه با هتل نیست. برای این دسته از میهمانان، پاکیزگی اتاقشان و کیفیت خواب می‌تواند تمام خستگی سفر را بدر کند و خاطره خوشی از هتل در ذهن ایشان بگذارد.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...