صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / سیستم رزرواسیون مرکزی ( CRS )
سیستم رزرواسیون مرکزی ( CRS ) - تصویر 1

سیستم رزرواسیون مرکزی ( CRS )

ایجاد شده: 21/دی/1402       آخرین ویرایش: 21/دی/1402

🔴 سیستم رزرواسیون مرکزی که به عنوان CRS شناخته می‌شود، برای بروزرسانی و حفظ اطلاعات هتل در خصوص دارایی ها و نرخ ها استفاده می شود.

🔴 سیستم CRS می تواند با استفاده از پروتکل های استاندارد بین المللی این امکان را فراهم کند که صرفاً از طریق یک ارتباط با PMS، اطلاعات را دریافت کرده و با توجه به سیاست های هتل در کانال های مختلف توزیع مختلف قرار دهد.

🔴 یک سیستم رزرواسیون مرکزی می تواند به هتل های مختلف متصل شود، این مزیت برای کانال های فروش وجود خواهد داشد که به موجودی و نرخ هتل های مختلف تنها با ارسال یک درخواست دسترسی داشته باشند.

🔴 سیستم CRS ابزاری کارآمد برای هتل های زنجیره ای نیز می باشد زیرا می تواند امکان یکپارچه سازی اطلاعات، مدیریت و سیاست گذاری مشترک را برای آن ها فراهم نماید.

🔴 سیستم رزرواسیون مرکزی علاوه بر قابلیت کنترل دستی اطلاعات، این قابلیت را دارد که اطلاعات را از سیستم‌های مدیریت دارایی( pms ) جمع آوری و در کانال‌های توزیع و سایر سامانه های فروش مدیریت کند.

🔴 مزایای استفاده از سیستم رزرواسیون مرکزی:

1. بهبود فرآیندهای مدیریت رزرو: با وجود این مزیت، دیگر هتل ها نیازی به ثبت دستی عملیات رزرواسیون در لحظه ندارند و می توانند نرخها و وجودی ها را به صورت متمرکز کنترل و نظارت کنند.

2. اتصال به سامانه های فروش متعدد: با استفاده از securecrs هتل به سادگی و سرعت به دنیایی از کانال های فروش به صورت آنلاین متصل شده و فروش خود را افزایش می دهند.

3. قابلیت فروش نقدی و اعتباری: به کمک securecrs هتل می تواند در برابر آژانس های آنلاین مختلف بر اساس تنوع قراردادهای فروش خود، نوع فروش متفاوتی را تعیین نماید.

4. انعطاف در نرخ گذاری و جذب حداکثری میهمان: به کمک این سامانه هرگونه تغییر در نرخ، از سرعت عمل بیشتری برخوردار است، همچنین شناسایی مشتریان وفادار و اختصاص نرخهای خاص به این افراد به راحتی صورت می پذیرد.

5. بهبود مدیریت و تصمیم گیری: امکان دریافت گزارش‌های دوره ای و لحظه ای از عملکرد فروش و استقرار سیستم هوش تجاری در این سیستم مهیا شده است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...