صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / اصطلاحات مدیریتی (Action Learning)
اصطلاحات مدیریتی (Action Learning) - تصویر 1

اصطلاحات مدیریتی (Action Learning)

ایجاد شده: 22/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 22/خرداد/1398

اصطلاح Action Learning

این عبارت به معنای یادگیری عملی است.

فرایندی که در آن افراد مهارت های خود را از طریق دخالت در فعالیتهای یک تیم و با تمرکز بر مشکلات خاص سازمانی فرامیگیرند.

این امر از طریق استفاده از پرسشنامه، تجزیه و تحلیل و تکنیک های حل مسئله به دست می آید. 

افرادی که از این فرایند استفاده می کنند اغلب خود درگیر فعالیتهای عملی در حوزه های مختص به خود هستند و علاوه بر این، از مزایای یادگیری در دیگر فرایندها و حوزه های کسب و کار مرتبط نیز بهره مند میشوند و مهارت های بین فردی و اثربخشی سازمانی را بهبود می بخشند. 

به عنوان مثال، یک عضو تیم فرانت آفیس در یک هتل ممکن است بتواند در یک گروه عملیاتی با افراد تیم های فروش و یا رزرو کار کند تا نحوه بهبود ارتباطات بین بخشهای مختلف هتل مشخص و تبیین شود. 

عضو تیم فرانت آفیس در مورد سایر بخشها و کمک به ایجاد یک راه حل برای ارتباط موثرتر، مطالب قابل توجهی را در این برنامه عملی خواهد آموخت. 


بدین ترتیب در حقیقت یک یادگیری عملی صورت گرفته است.



جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...