صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / استفاده از هوش مصنوعی در صنعت هتلداری - بخش دوم
استفاده از هوش مصنوعی در صنعت هتلداری - بخش دوم - تصویر 1

استفاده از هوش مصنوعی در صنعت هتلداری - بخش دوم

ایجاد شده: 19/خرداد/1401       آخرین ویرایش: 19/خرداد/1401

🔸 کاربردهای عملی هوش مصنوعی در صنعت هتلداری شامل:

1. استفاده از هوش مصنوعی برای ارائه خدمات حضوری به مهمانان

▫️ دنیا در حال حاضر شاهد توسعه ربات هایی با هوش مصنوعی است و پتانسیل رشد این فناوری بسیار زیاد است.

▫️ این ربات ها در حال حاضر، قادر به مقابله با موقعیت های ویژه مورد تقاضای مهمان است و همچنین میتوانند اطلاعات گردشگری را به مهمانانی که با آن در تعامل هستند ارائه دهد و از همه مهمتر این که می تواند از گفتار انسان بیاموزد و با افراد سازگار شود.

2. چت ربات ها و پیام رسانی

▫️شاید واضح ترین روشی که می توان هوش مصنوعی را توسط افرادی که در بخش هتلداری هستند به کاربرد، خدمات مستقیم به مهمانان باشد.

▫️ به ویژه، که این فناوری در ارتباط با پیام رسانی مستقیم و خدمات چت آنلاین، پاسخ به سؤالات یا درخواست های ساده، بسیار مؤثر است.

3. تجزیه و تحلیل داده ها

▫️ این فناوری می تواند برای مرتب سازی سریع مقادیر زیادی از داده ها و نتیجه گیری مهم در مورد مهمانان یا مهمانان بالقوه استفاده شود.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...