🔸 کاربردهای عملی هوش مصنوعی در صنعت هتلداری شامل:
1. استفاده از هوش مصنوعی برای ارائه خدمات حضوری به مهمانان
▫️ دنیا در حال حاضر شاهد توسعه ربات هایی با هوش مصنوعی است و پتانسیل رشد این فناوری بسیار زیاد است.
▫️ این ربات ها در حال حاضر، قادر به مقابله با موقعیت های ویژه مورد تقاضای مهمان است و همچنین میتوانند اطلاعات گردشگری را به مهمانانی که با آن در تعامل هستند ارائه دهد و از همه مهمتر این که می تواند از گفتار انسان بیاموزد و با افراد سازگار شود.
2. چت ربات ها و پیام رسانی
▫️شاید واضح ترین روشی که می توان هوش مصنوعی را توسط افرادی که در بخش هتلداری هستند به کاربرد، خدمات مستقیم به مهمانان باشد.
▫️ به ویژه، که این فناوری در ارتباط با پیام رسانی مستقیم و خدمات چت آنلاین، پاسخ به سؤالات یا درخواست های ساده، بسیار مؤثر است.
3. تجزیه و تحلیل داده ها
▫️ این فناوری می تواند برای مرتب سازی سریع مقادیر زیادی از داده ها و نتیجه گیری مهم در مورد مهمانان یا مهمانان بالقوه استفاده شود.