صفحه اصلی / اخبار خارجی / هتل Quinta Da Comporta در پرتغال؛ هتلی ارگانیک و الهام بخش
هتل Quinta Da Comporta در پرتغال؛ هتلی ارگانیک و الهام بخش - تصویر 1

هتل Quinta Da Comporta در پرتغال؛ هتلی ارگانیک و الهام بخش

ایجاد شده: 13/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 26/اسفند/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، هتل Quinta Da Comporta که به عنوان یک مرکز سلامتی نیز به حساب می‌آید، قرار است در تاریخ 15 مارس سال 2019 در شهر Carvalhal کشور پرتغال، افتتاح شود.

این هتل که در قلب یک روستای قرون وسطایی، واقع و طراحی بی‌نظیر آن توسط معمار مشهور کشور پرتغال، Miguel Câncio Martins انجام شده، دارای 61 اتاق لوکس و 4 ویلا همراه با استخر است و قیمت آن از 254 پوند برای یک شب اقامت همراه با صبحانه، آغاز می‌شود.

هتل Quinta Da Comporta در میان یک حیاط 17 هکتاری زیبا واقع شده و توسط کاج‌های چتری و درختان چوب پنبه‌ای، تپه‌های شنی، دشت‌های خیره‌کننده برنج و بیش از 60 کیلومتر ساحل سفید و شنی، محصور شده است.

هر یک از اتاق‌های این هتل دارای مبلمان روستایی با رنگ طبیعی و چوب‌های سفید آفتاب خورده است که با محیط زیبای هتل ادغام شده‌اند و به میهمانان، حس خوب یک کلبه لوکس کنار ساحل را منتقل می‌کنند.

رستوران هتل Quinta Da Comporta نیز غذاهای ارگانیک و تازه‌ای به میهمانان ارائه می‌دهد که به صورت محلی تهیه شده‌اند و مواد اولیه آن در باغ متعلق به هتل، کاشت و برداشت می‌شود. اسپای منحصربفرد هتل نیز با نام Oryza از برنج به عنوان عنصر اصلی و الهام بخش، استفاده می‌کند.

کافی‌شاپ هتل با نام Comporta Café نیز داری یک سالن روستایی است که همراه با موسیقی زنده در غروب خورشید، حال و هوای لذت بخشی را ایجاد می‌کند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...