صفحه اصلی / رویدادها و نمایشگاه‌ها / نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذا و نوشیدنی ( National Restaurant Association Show ) - شیکاگو ( آمریکا )
نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذا و نوشیدنی ( National Restaurant Association Show ) - شیکاگو ( آمریکا ) - تصویر 1

نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذا و نوشیدنی ( National Restaurant Association Show ) - شیکاگو ( آمریکا )

ایجاد شده: 23/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذا و نوشیدنی که با نام NRA Show شناخته می‌شود، یکی از مهمترین و در عین حال با سابقه‌ترین نمایشگاه‌های حوزه غذا و نوشیدنی در کشور آمریکاست که از سال 1919 میلادی آغاز بکار کرده و صدمین دوره آن از تاریخ 18 تا 21 ماه می سال جاری مصادف با 28 تا 31 اردیبهشت‌ماه در شهر "شیکاگو" آمریکا، برگزار خواهد شد.

این رویداد بین‌المللی همه ساله تعداد بسیار زیادی از صاحبان و مدیران رستوران‌ها را گردهم می‌آورد. برای مثال دوره پیشین این نمایشگاه با حضور 2300 شرکت‌کننده و بازدید بیش از 45 هزار نفر، برگزار شد. از سوی دیگر همواره مورد توجه دست‌اندرکاران بخش غذا و نوشیدنی در هتل‌ها نیز بوده است. 

در نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذا و نوشیدنی آمریکا، هر آنچه که در این صنعت وجود دارد و اتفاق می‌افتد از تجهیزات و لوازم غذا تا آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. در حقیقت این نمایشگاه، فضایی برای کشف، یادگیری، ارتباط، الهام پذیری و به دست آوردن ابزارهای لازم برای نوآوری و رشد در بازار جهانی غذاست.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...