صفحه اصلی / اخبار داخلی / جزئیات اقامت تیم‌ها و تماشاگران جام جهانی قطر در هتل‌های ایران
جزئیات اقامت تیم‌ها و تماشاگران جام جهانی قطر در هتل‌های ایران - تصویر 1

جزئیات اقامت تیم‌ها و تماشاگران جام جهانی قطر در هتل‌های ایران

ایجاد شده: 26/آبان/1397       آخرین ویرایش: 26/آبان/1397

به گزارش هتل‌نیوز، عضو ایرانی کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر به تشریح جزئیات همکاری مشترک ایران و قطر در صورت 48 تیمی شدن رقابت‌های جام جهانی و اقامت تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در هتل‌های کشور، پرداخت.

"مهرداد مسعودی" در این خصوص، اظهار داشت: مذاکرات لازم میان مسئولان ایرانی و قطری در این خصوص انجام شده است تا درباره میزبانی و اسکان تیم‌ها و تماشاگران در ایران همکاری شود.

وی ابراز داشت: مسئولان کشور قطر به عنوان میزبان جام جهانی فوتبال در سال 2022 قصد دارد تا این رویداد بین‌المللی را به صورت مشترک با همه کشورهای منطقه جشن بگیرند و بخشی از تماشاگران را در کشورهای کویت، امارات، بحرین، عمان و ایران اسکان دهند.

مسئول ایرانی کمیته برگزاری جام جهانی 2022 قطر، تصریح کرد: جزیره کیش به مسئولان قطری پیشنهاد شده است که حتی از "دبی" نیز به قطر نزدیکتر است ولیکن همه چیز بستگی به نظر فیفا و موافقت این نهاد بین‌المللی با این طرح دارد.

وی افزود: می‌توان در هریک از کشورهای عمان، امارات و ایران، چهار تیم حاضر در این مسابقات را اسکان داد. به عنوان مثال در ایران شهرهایی مانند شیراز و بوشهر و جزایر کیش و قشم برای این موضوع، مناسب هستند.

وی در پایان گفت: در صورت میزبانی ایران از تیم‌ها و تماشاگران جام جهانی 2022، پنجره‌ای برای رونق بیشتر هتل‌ها، رستوران‌ها و دیگر مراکز گردشگری و توریستی باز می‌شود.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...