صفحه اصلی / اخبار خارجی / توسعه برند هتلداری New Fourth در استرالیا
توسعه برند هتلداری New Fourth در استرالیا - تصویر 1

توسعه برند هتلداری New Fourth در استرالیا

ایجاد شده: 16/تیر/1398       آخرین ویرایش: 17/تیر/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه SEG که در حوزه سرگرمی و اوقات فراغت تخصص دارد، تصمیم گرفته تا تسریع در توسعه برند New Fourth که در Gold Coast استرالیا را در دستور کار خود قرار دهد.

این گروه که دفتر مرکزی آن در استرالیا واقع شده به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد به توسعه برج چهارم در منطقه The Star Gold Coast سرعت ببخشد. عملیات ساخت و ساز این برج در سال 2020 آغاز خواهد شد اما پیش فروش آپارتمان‌ها از ماه آینده استارت می‌خورد.

این برج 215 متری، یک هتل پنج ستاره همراه با اقامتگاه‌های مسکونی مجلل، استخرهای شیک، فضایی جهت برگزاری رویدادهای شبانه، چندین رستوران و کافه، یک سالن اسپا و مرکز ورزشی لوکس و همچنین فضای باز برای جامعه محلی و بازدید کنندگان را در خود جای داده است.

هتل واقع در برج The Star Gold Coast می‌تواند تکمیل‌کننده فعالیت‌های هتل بزرگ Star و هتل Darling و اولین هتل Dorsett در استرالیا باشد که البته افتتاح آن تا سال 2022 به تعویق افتاده است.

گروه SEG همچنین طرح‌هایی برای مجتمع غذاخوری جدید خود رونمایی کرده است که هدف از اجرای آن‌ها، ایجاد ارتباط هتل بزرگ Star با رستوران‌ها و مجتمع سرگرمی با هتل Dorsett پس از فرایند تکمیل، اعلام گردیده است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...