صفحه اصلی / اخبار داخلی / تغییر نرخ ارز مسبب افزایش قیمت بلیط هواپیما نیست
تغییر نرخ ارز مسبب افزایش قیمت بلیط هواپیما نیست - تصویر 1

تغییر نرخ ارز مسبب افزایش قیمت بلیط هواپیما نیست

ایجاد شده: 23/بهمن/1400       آخرین ویرایش: 23/بهمن/1400

به گزارش هتل نیوز "  رحمت‌الله رفیعی " رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در گفتگو با شبکه ایران کالا گفت ؛ متاسفانه در زمان کرونا بخش زیادی از آژانس های مسافرتی، گردشگران، راهنمایان و هتلداران از گردونه این صنعت خارج و حذف شدند یا به مشاغل دیگری روی آوردند.  قبلا این صنعت با  متقاضی زیادی برای کار روبرو بود اما افول صنعت گردشگری باعث شد اعتماد نسبت به این صنعت از بین رفته و دفاتر و شرکت ها حدود ۵۰ درصد از پرسنل خود را از دست دادند.

" رفیعی " در ادامه این گفتگو گفت ؛ پیشنهاد ادغام آژانس ها و شرکت های هواپیمایی شاید پیشنهاد بجا و مطلوبی به نظر برسد ولی اجرایی کردن آن فعلا ممکن نیست.

وی ضمن اعلام اینکه تغییرات نرخ ارز ۲۰ درصد بر صنعت هوانوردی تاثیرگذار است تاکید کرد ؛ متاسفانه کاهش ارزش پول ملی باعث شده نه تنها بلیط هواپیما بلکه سایر ناوگان حمل و نقل هم دچار افزایش قیمت شوند. گردشگری که به شکل آزاد و بدون قانون در حال انجام است باعث افزایش شیوع کرونا است.

رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در پایان گفت ؛ در حقیقت مردم باعث شیوع کرونا نشدند بلکه این متولیان امر هستند که با سوء مدیریت ایجاد کننده این وضعیت بوده اند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...