صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح هتل‌های جدید گروه هتلداری Radisson
افتتاح هتل‌های جدید گروه هتلداری Radisson  - تصویر 1

افتتاح هتل‌های جدید گروه هتلداری Radisson

ایجاد شده: 11/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 14/اسفند/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز در این بخش نگاهی داریم به آمار و ارقام برخی از هتل‌های جدید گروه هتلداری Radisson در سراسر جهان که در حال احداث می‌باشد و طی سال‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، برند Radisson در شهر Quito پایتخت کشور اکوادور پس از انجام عملیات بازسازی با هزینه‌ 4.5 میلیون دلاری، مجددا افتتاح خواهد شد. این مبلغ نه تنها شامل ارتقای اتاق‌ها و بخش‌های عمومی هتل است بلکه ظاهر همراه با احساسی جدید را نیز به این هتل اضافه کرده است.

این هتل با 55 اتاق و سوئیت در نزدیکی منطقه Zona Rosa و مناطق تجاری، مالی و خرید واقع شده است که از این نظر بسیار شگفت‌انگیز و بی‌نظیر است. مسافران تجاری نیز قادر به استفاده از اتاق‌های کنفرانس و امکانات جلسات هتل هستند که در فضای غیر رسمی کار، طراحی شده است.

این هتل جدید، تمامی ویژگی‌های برند Park Inn که تحت نظارت Radisson فعالیت می‌کند را داراست که از این میان می‌توان به رنگ‌های زنده و پر نشاط، طراحی و امکانات منحصربفرد، کارکنان متعهد و خدمات عالی، اشاره کرد. 

یکی دیگر از هتل‌های برند تحت نظارت گروه هتلداری Radisson در کشور گرجستان، افتتاح خواهد شد. این هتل نیز دارای 141 اتاق منحصربفرد است و در بالای هتل نیز یک مرکز اسپا و یک استخر روباز، تعبیه شده است.

طراحی و معماری این هتل با زیبایی و ظرافت خاصی اجرا شده است و عناصر بومی از سبک گرجی را با معماری شکوفای معاصر ترکیب کرده است تا منجر به ارائه یک محصول کاملا منحصر بفرد با ویژگی‌های مجموعه Radisson شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...