رویدادها و نمایشگاه‌ها

تقویم اختصاصی هتل نیوز، معرفی آخرین و جدیدترین رویدادهای نمایشگاهی داخلی، خارجی و سایر رویدادها با جزئیات.


نمایشگاه بین‌المللی ( GulfHost ) - دبی ( امارات )

نمایشگاه بین‌المللی ( GulfHost ) - دبی ( امارات )

رویداد بین‌المللی GulfHost به عنوان بزرگترین نمایشگاه حوزه میهمان‌نوازی و بخشی از هفته جهانی گردشگری "دبی" از سال گذشته میلادی ( 2017 ) توسط شرکت GulFood راه‌اندازی شده است و بزرگترین رویداد حوزه غذا و رستوران در سطح جهان به حساب می‌آید. به گزارش هتل‌نیوز ، این نمایشگاه در سال 2018 میلادی طی روزهای 30 اُکتبر تا 1 نوامبر ( 8 الی 10 آبان‌ماه 1397 ) برگزار می‌شود و متخصصان فعال در حوزه غذا و رستوران می‌توانند از جدیدترین فناوری‌ها، طراحی‌ها و نوآوری‌ها، بازدید بعمل آورند. یکی دیگر از رویدادهای جانبی این نمایشگاه، کنفرانس توسعه رستوران خواهد بود که شرکت‌کنندگان را قادر خواهد ساخت تا با خریداران و همکاران حرفه‌ای خود از سراسر جهان، ارتباط برقرار نمایند. پیش‌بینی می‌شود بیش از 50000 نفر از این نمایشگاه که هم‌اکنون در فضایی بالغ بر 90000 متر مربع و با حضور 2000 شرکت‌کننده در حال برگزاریست، بازدید بعمل آورند.

ایجاد شده: 9/آبان/1397       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
نمایشگاه بین‌المللی سفر ( World Travel Expo ) - پاسای ( فیلیپین )

نمایشگاه بین‌المللی سفر ( World Travel Expo ) - پاسای ( فیلیپین )

به گزارش هتل‌نیوز ، نمایشگاه بین‌المللی World Travel Expo که یکی از معروفترین نمایشگاه‌ها در حوزه گردشگری محسوب می‌شود خود را به عنوان یک پلتفرم بازاریابی در این صنعت معرفی نموده است. این نمایشگاه از روز 26 اُکتبر ( 4 آبان‌ماه ) در شهر "پاسای" فیلیپین، آغاز و تا روز 28 اُکتبر ( 6 آبان‌ماه ) در این مکان دنبال خواهد شد. نمایشگاه بین‌المللی World Travel Expo در خقیقت پل ارتباطی است میان تور اپراتورهای ملی و بین‌المللی، شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر گردشگری که در فضایی بالغ بر 5200 متر مربع و با حضور بیش از 275 غرفه به نمایش فعالیت‌های مرتبط با حوزه سفر و گردشگری، خواهد پرداخت و اطلاعات بسیار مفیدی را برای بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان ( غرفه‌داران ) در پی خواهد داشت. از دیگر فعالیت‌های جاری در مدت برگزاری World Travel Expo می‌توان به مواری نظیر قرعه‌کشی، برگزاری مسابقات، اهدای جوایز و... اشاره کرد.

ایجاد شده: 5/آبان/1397       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و خدمات هتلداری ( HACE ) - مصر

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و خدمات هتلداری ( HACE ) - مصر

به گزارش هتل‌نیوز ، سی و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و خدمات هتلداری مصر طی روزهای 15 تا 17 اُکتبر 2017 مصادف با 23 تا 25 مهرماه 1397 در فضای نمایشگاهی بالغ بر 20000 متر مربع، برگزار خواهد شد. نمایشگاه تجهیزات و خدمات هتلداری مصر یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های این کشور محسوب که با حمایت وزارت گردشگری، وزارت صنایع و اتحادیه‌های صنفی برگزار می‌شود و طی سالیان اخیر خود را به عنوان یک بازار پیشرو در زمینه تجهیزات هتلداری، معرفی نموده است. در سی و هشتمین دوره این نمایشگاه، 331 شرکت شامل 202 شرکت داخلی و 129 شرکت خارجی حضور خواهند داشت و در شش سالن نمایشگاهی به معرفی آخرین محصولات خود به بازدیدکنندگان، خواهند پرداخت. لازم به ذکر است، نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و خدمات هتلداری مصر تحت عنوان HACE در بهترین بازه زمانی ممکن برگزار می‌شود زیرا از یک سو ماه‌های سپتامبر و آوریل به عنوان فصول گردشگری این کشور محسوب می‌شوند و از سوی دیگر هتل‌ها، مراکز اقامتی، رستوران‌ها و ... در ابتدای ماه اُکتبر نیازهای خود را از بازار انتخاب می‌کنند و مازاد درآمد خود را صرف خرید تجهیزات لازم می‌کنند. در پایان بایستی گفت در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و خدمات هتلداری مصر ( HACE )مجموعه‌ای شرکت‌ها شامل تجهیزات رستوران، نانوایی، شیرینی‌پزی، بستنی‌سازی، پذیرایی، هتل‌سازی، سوپرمارکت، مبلمان و دکوراسیون، آشپزخانه‌های صنعتی و ... حضور دارند.

ایجاد شده: 22/مهر/1397       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...