رویدادها و نمایشگاه‌ها

تقویم اختصاصی هتل نیوز، معرفی آخرین و جدیدترین رویدادهای نمایشگاهی داخلی، خارجی و سایر رویدادها با جزئیات.


نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ( FITUR ) - مادرید ( اسپانیا )

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ( FITUR ) - مادرید ( اسپانیا )

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری FITUR اسپانیا به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای گردشگری بین‌المللی از سال 1981 میلادی تا به امروز، همه ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مادرید با نام Feria De Madrid برگزار می‌شود. به گزارش هتل‌نیوز ، سی و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری FITUR در سال 2019 نیز طی روزهای 23 تا 27 ژانویه مصادف با 3 تا 7 بهمن‌ماه سال جاری در 14 سالن مرکز نمایشگاهی Feria De Madrid برگزار خواهد شد. این رویداد بین‌المللی، هم‌اکنون به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت توریسم در بازار آمریکای لاتین، آسیا، آفریقا و کشورهای اسپانیا و پرتغال به حساب می‌آید. پلن سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی گردشگری FITUR غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری FITUR شماره سالن: 2 شماره غرفه: 2C01 مساحت غرفه: 357 متر مربع ابعاد غرفه: 21 * 17 متر پلن سالن و غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری FITUR اطلاعات آماری دوره گذشته ( سال 2018 ) نمایشگاه بین‌المللی گردشگری FITUR تعداد شرکت‌کننده: 10190 شرکت تعداد کشورهای شرکت‌کننده: 165 کشور تعداد بازدیدکنندگان تجاری و متخصص حوزه گردشگری: 140120 نفر تعداد بازدیدکنندگان عمومی: 110860 نفر پوشش رسانه‌ای رویداد: 7856 نفر روزنامه‌نگار، خبرنگار و سایر اصحاب رسانه

ایجاد شده: 2/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
نمایشگاه بزرگ میهمان‌نوازی ( Great Hospitality Show ) - بیرمنگام ( انگلستان )

نمایشگاه بزرگ میهمان‌نوازی ( Great Hospitality Show ) - بیرمنگام ( انگلستان )

به گزارش هتل‌نیوز ، نمایشگاه Great Hospitality Show به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت میهمان‌نوازی کشور انگلستان، در سال 2019 طی روزهای 21 تا 23 ژانویه مصادف با اول تا سوم بهمن‌ماه در مرکز نمایشگاهی ملی در شهر "بیرمنگام" برگزار می‌شود. برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی در شهر بیرمنگام، فرصتی ایده‌آل برای فعالان در حوزه‌های مرتبط با این صنعت مانند میهمانداری، خدمات غذایی، رستوران، پذیرایی، غذا و نوشیدنی، تجهیزات پذیرایی، تکنولوژی و ظروف است تا با یادگیری، شبکه‌سازی و ایجاد روابط جدید، تحولی ارزشمند در کسب و کار خود ایجاد کنند. بر اساس پیش‌بینی‌ها در این دوره از نمایشگاه بیش از 200 شرکت، حاضر و حدود 10 هزار نفر شامل سرآشپزها، مدیران ارشد، طراحان و ... جهت بازدید حضور خواهند داشت. برپایی بیش از 20 سمینار آموزشی مرتبط، یکی دیگر از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

ایجاد شده: 1/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
نمایشگاه غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی ( Express Food & Hospitality ) - بمبئی ( هندوستان )

نمایشگاه غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی ( Express Food & Hospitality ) - بمبئی ( هندوستان )

به گزارش هتل‌نیوز، نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی کشور هندوستان تحت عنوان Express Food & Hospitality در سال 2019 طی روزهای 17 تا 19 ژانویه ( 27 تا 29 دی‌ماه ) در شهر "بمبئی" برگزار شد. نمایشگاه بین‌المللی میهمان‌نوازی، غذا و نوشیدنی هندوستان به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تجاری فعالان عرصع غذا و نوشیدنی در صنعت میهمان‌نوازی این کشور به حساب می‌آید که هدف اصلی آن بر ارائه فرصت‌های بزرگتر برای متخصصان تجاری در هندوستان، متمرکز است. در این نمایشگاه طیف گسترده‌ای از غذاها به همراه تعداد زیادی از خریداران و متخصصان، دور هم جمع می‌شوند. از دیگر برنامه‌های جانبی این رویداد گردشگری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. رقابت بیش از 150 متخصص آشپزی به منظور ایجاد خلاقیت‌های نوآورانه رقابت تخصصی و طراحی شده ویژه خانه‌داران برای نشان دادن مهارت‌ها کارگاه‌های آموزشی با حضور متخصصان آشپزی 

ایجاد شده: 29/دی/1397       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
نمایشگاه صنعت هتلداری و میهمان‌نوازی ( Hotelex Guangzhou ) - شانگهای ( چین )

نمایشگاه صنعت هتلداری و میهمان‌نوازی ( Hotelex Guangzhou ) - شانگهای ( چین )

به گزارش هتل‌نیوز ، نمایشگاه بین‌المللی هتلداری Hotelex Guangzhou طی روزهای 17 تا 19 دسامبر سال جاری ( 26 تا 28 آذرماه ) توسط سازمان جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی شانگهای ( Sinoexpo ) در مرکز نمایشگاه تجارت جهانی چین واقع در شهر "گوانژو" برگزار شد. رویداد Hotelex مجموعه‌ای نمایشگاه‌های حوزه هتلداری، میهمان‌نوازی و غذا در کشور چین است که در هر سال در شهرهای شانگهای، گوانژو، پکن و چنگژو، برگزار می‌شود. نمایشگاه Hotelex Guangzhou نمایشگاهی در حوزه هتلداری و میهمان‌نوازی در منطقه جنوب کشور چین است که شرکت‌های حوزه تجهیزات غذا و پذیرایی، لوازم خانگی، پارچه و لباس، امنیت، سرگرمی و اوقات فراغت، غذا و نوشیدنی، شیرینی، بستنی، چای و ... در آن شرکت می‌کنند. شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند با خریداران بالقوه، دیدار و روابط تجاری برقرار کنند تا بازار محصولات خود در کشور چین و خارج از آن را گسترش دهند.

ایجاد شده: 5/دی/1397       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
نمایشگاه بین‌المللی غذا و نوشیدنی ( SIAL Middle East ) - ابوظبی ( امارات )

نمایشگاه بین‌المللی غذا و نوشیدنی ( SIAL Middle East ) - ابوظبی ( امارات )

به گزارش هتل‌نیوز ، نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی غذا و نوشیدنی تحت عنوان SIAL Middle East یک رویداد سه روزه در حوزه غذا، نوشیدنی و صنعت میهمان‌نوازی است که طی روزهای 10 تا 12 دسامبر 2018 ( 19 تا 21 آذرماه 97 ) در مرکز نمایشگاهی شهر "ابوظبی" واقع در کشور امارات، برگزار خواهد شد. نمایشگاه بین‌المللی غذا و نوشیدنی ( SIAL Middle East ) به عنوان یک رویداد سالیانه، محلی است برای حضور شرکت‌های ملی و بین‌المللی فعال در زمینه‌هایی نظیر تولید، توزیع و واردکنندگان مواد غذایی، عمده‌فروشان، خرده‌فروشان، مجموعه‌های پذیرایی و تشریفات و ... که آنها را قادر می‌سازد تا حضوری فعال و قدرتمند در بازار خاورمیانه داشته باشند. در دوره گذشته این نمایشگاه که در سال 2017 برگزار شد، بیش از 1000 شرکت از 45 کشور مختلف جهان به عنوان غرفه‌دار حضور داشتند و حدود 26 هزار نفر نیز از این رویداد بین‌المللی بازدید بعمل آوردند.

ایجاد شده: 12/آذر/1397       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی ( Hospitality Qatar ) - دوحه ( قطر )

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی ( Hospitality Qatar ) - دوحه ( قطر )

به گزارش هتل‌نیوز ، چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی قطر تحت عنوان Hospitality Qatar طی روزهای 6 تا 8 نوامبر ( 15 تا 17 آبان ) سال جاری در مرکز نمایشگاهی و کنوانسیون شهر دوحه ( DECC ) برگزار شد. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد بین‌المللی و نمایشگاهی در زمینه تجهیزات هتل و همچنین تعیین خط مشی کسب و کارهای محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور دستیابی به فرصت‌های جدید در حوزه صنعت میهمان‌نوازی در کشور قطر به حساب می‌آید. در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی قطر، مجموعه‌ای از شرکت‌های سراسر جهان شامل اپراتورهای هتل، تامین‌کنندگان تجهیزات هتلداری، سرمایه‌گذاران و دیگر متخصصان این صنعت به منظور نمایش آخرین محصولات و راهکارهای مشارکت تجاری گردهم می‌آیند. در حقیقت نمایشگاه بین‌المللی Hospitality Qatar یک رویداد منحصربفرد در کشور قطر است که برای بازدیدکنندگان غرفه‌داران این فرصت را به وجود می‌آورد تا به بررسی جدیدترین محصولات و فناوری‌ها در مبحث میهمان‌نوازی بپردازند. از سوی دیگر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی قطر در سال 2018 یک فرصت عالی برای برگزارکنندگان رویدادهای بین‌المللی مانند جام جهانی 2022، نمایشگاه جهانی دبی 2020 و دست‌اندرکاران بازار گردشگری مذهبی کشور عربستان است تا با تامین‌کنندگان تجهیزات هتلداری و میهمان‌نوازی، دیدار و ارتبط لازم را برقرار نمایند. در پایان لازم به ذکر است که در سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی قطر که در سال 2017 برگزار شد، مجموع 156 شرکت از 15 کشور مختلف جهان در فضایی بالغ بر 7160 متر مربع حضور داشتند و تعداد 6100 نفر نیز از این رویداد بین‌المللی بازدید بعمل آورند.

ایجاد شده: 24/آبان/1397       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
نمایشگاه بازار جهانی سفر ( WTM ) - لندن ( انگلستان )

نمایشگاه بازار جهانی سفر ( WTM ) - لندن ( انگلستان )

به گزارش هتل‌نیوز ، نمایشگاه بین‌المللی "بازار جهانی سفر" تحت عنوان WTM یک رویداد سالانه است در در قالب 6 رویداد و در 4 قاره مختلف از سراسر جهان و بهترین فرصت برای متخصصان صنعت سفر برای ایجاد ارتباط و یادگیری بیشتر محسوب می‌شود. نمایشگاه بازار جهانی سفر لندن ( WTM London ) که در سال 2018 طی روزهای 5 تا 7 نوامبر ( 14 تا 16 آبان‌ماه ) در مرکز نمایشگاه "اکسل" این شهر برگزار می‌شود یک رویداد جهانی پیشرو در صنعت گردشگری است که تامین‌کنندگان محصولات سفر و گردشگری، جدیدترین و آخرین دستاوردهای خود را در آن به نمایش می‌گذارند. در این نمایشگاه بیش از 5 هزار شرکت مطرح و بین‌المللی از سراسر جهان شامل تور اپراتورها، هتل‌ها، خطوط هواپیمایی، فناوری‌ها، خدمات مسافرتی و ... زیر یک سقف جمع می‌شوند و با بیش از 50 هزار نفر از بازدیدکنندگان شامل گردشگران حرفه‌ای، خریداران اصلی محصولات گردشگری، روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه، دانشجویان، سفرای گردشگری کشورها و ... ارتباط برقرار می‌کنند.

ایجاد شده: 14/آبان/1397       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...