انتصابات

اخبار مربوط به جدیدترین تغییر و تحولات و انتصابات سطوح مدیریتی صنعت هتلداری داخلی و خارجی را از این بخش پیگیری نمایید.


انتصاب مدیران کل جدید دفاتر معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی

انتصاب مدیران کل جدید دفاتر معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی

به گزارش هتل‌نیوز با صدور احکامی جداگانه از سوی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، چهار مدیر کل جدید دفاتر معاونت گردشگری مصوب شدند. احکام صادر شده از سوی "ولی تیموری" به شرح زیر است. جناب آقای "جواد موسوی" به سمت مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، منصوب شد. وی که سابقه فعالیت در پژوهشگاه و معاونت گردشگری خراسان رضوی را دارد، جایگزین "محمد ثابت اقلیدی" در این سمت شده است. سرکار خانم "لیلا اژدری" به سمت مدیر کل دفتر هماهنگی و توافق‌های ملی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، منصوب شد. وی که پیش از این به عنوان سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری فعالیت می‌نمود، جایگزین جناب آقای "حسین‌الله بداشتی" در این سمت شده است. جناب آقای "علیرضا رحیمی" به سمت مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، منصوب شد. وی پیش از این سمت مدیر گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور را بر عهده داشته است. جناب آقای "زاهد شفیعی" به سمت مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، منصوب شد. وی پیش از این به عنوان مدیر گروه گردشگری دانشگاه هنر اصفهان فعالیت می‌نمود و جایگزین جناب آقای "محمدرضا اکبری" در این سمت شده است.

ایجاد شده: 8/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 8/بهمن/1397
انتصاب خانم "Charlotta Olsson" به عنوان مدیر کل هتل Radisson در شهر "استکهلم" کشور سوئد

انتصاب خانم "Charlotta Olsson" به عنوان مدیر کل هتل Radisson در شهر "استکهلم" کشور سوئد

به گزارش هتل‌نیوز ، خانم Charlotta Olsson با 12 سال سابقه کار در صنعت هتلداری به عنوان مدیر کل جدید هتل Radisson در "استکهلم" پایتخت کشور سوئد، منصوب شد. جالب اینجاست که او کار خود در هتلداری را از همین هتل آغاز کرده و حال به عنوان مدیر در آن مشغول شده است. خانم Charlotta Olsson پس از سپری کردن دوره‌های تحصیلی در کشورهای در فرانسه، آمریکا و ایتالیا، تحصیلات خود را در دانشگاه Lynching ادامه داد و سپس به سوئیس نقل مکان کرد و به تحصیل در دانشکده مدیریت هتلداری، پرداخت. وی فعالیت خود در حوزه صنعت هتلداری را به عنوان مدیر رویدادها و تشریفات، آغاز کرد و طی این سال‌ها پله‌های ترقی را به سرعت پشت سر گذاشته است. از جمله دیگر سوابق Charlotta Olsson می‌توان به مدیریت در هتل Park Inn در شهر استکهلم، اشاره کرد.  هدفمند و بی حاشیه بودن از جمله مهمترین ویژگی‌های کاری و شخصیتی خانم Charlotta Olsson است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 8/بهمن/1397
انتصاب "ولی تیموری" به سمت رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

انتصاب "ولی تیموری" به سمت رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

به گزارش هتل‌نیوز با صدور حکمی از سوی "علی‌اصغر مونسان" معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، جناب آقای "ولی تیموری" به عنوان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، منصوب شد. در متن این حکم آمده است: به استناد تبصره ( 3 ) بند یک تصویب‌نامه شماره ۱۶۹۰۶۷ / ت ۵۰۱۰۷ ه مورخ 8 / 11 / 1392 هیأت محترم وزیران به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر منصوب می‌شوید. سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، ساماندهی، هماهنگی و بهره‌گیری از توان و امکانات سازمان‌ها و نهادهای عضو ستاد به خصوص در ایام تعطیلات، اشاعه فرهنگ سفر و برنامه‌ریزی برای توزیع سفر به مناطق کمتر شناخته شده و مقاصد جدید گردشگری در سطح کشور از جمله وظایف تعریف شده برای ستاد می‌باشد. همکاری مستمر و هماهنگی با دستگاه‌های عضو تصویب‌نامه و تعامل با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که انتظار دارد ضمن تقویت دبیرخانه ستاد مربوطه، برنامه‌ها و تمهیدات لازم را برای انجام امور جاری و اداری ستاد به منظور فراهم نمودن تسهیلات و خدمات بهینه سفر به مسافران و گردشگران به ویژه هموطنان عزیز در زیر مجموعه معاونت گردشگری سازمان، تهیه و اقدامات لازم را به عمل آورید. امید است با اتکال به پروردگار متعال و در سایه همدلی، همکاری و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین مدیران و کارکنان سازمان در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

ایجاد شده: 22/دی/1397       آخرین ویرایش: 22/دی/1397
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...