صفحه اصلی / انتصابات / انتصاب مدیران کل جدید دفاتر معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی
انتصاب مدیران کل جدید دفاتر معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی - تصویر 1

انتصاب مدیران کل جدید دفاتر معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی

ایجاد شده: 8/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 8/بهمن/1397

به گزارش هتل‌نیوز با صدور احکامی جداگانه از سوی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، چهار مدیر کل جدید دفاتر معاونت گردشگری مصوب شدند. احکام صادر شده از سوی "ولی تیموری" به شرح زیر است.

  • جناب آقای "جواد موسوی" به سمت مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، منصوب شد. وی که سابقه فعالیت در پژوهشگاه و معاونت گردشگری خراسان رضوی را دارد، جایگزین "محمد ثابت اقلیدی" در این سمت شده است.
  • سرکار خانم "لیلا اژدری" به سمت مدیر کل دفتر هماهنگی و توافق‌های ملی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، منصوب شد. وی که پیش از این به عنوان سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری فعالیت می‌نمود، جایگزین جناب آقای "حسین‌الله بداشتی" در این سمت شده است.
  • جناب آقای "علیرضا رحیمی" به سمت مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، منصوب شد. وی پیش از این سمت مدیر گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور را بر عهده داشته است.
  • جناب آقای "زاهد شفیعی" به سمت مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، منصوب شد. وی پیش از این به عنوان مدیر گروه گردشگری دانشگاه هنر اصفهان فعالیت می‌نمود و جایگزین جناب آقای "محمدرضا اکبری" در این سمت شده است.

جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...