صفحه اصلی / رویدادها و نمایشگاه‌ها / یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس - فارس ( شیراز )
یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس - فارس ( شیراز ) - تصویر 1

یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس - فارس ( شیراز )

ایجاد شده: 17/آذر/1398       آخرین ویرایش: 18/آذر/1398

به گزارش هتل‌نیوز، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه گردشگری پارس با هدف توسعه گردشگری استان طی روزهای 26 تا 29 آذرماه، خبر داد.

"مصیب امیری" با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی مناسب برای توسعه ظرفیت‌های متعدد و متنوع گردشگری است، اظهار داشت: در این دوره از تلاش می‌شود تا توانمندی سرمایه‌گذاران در حوزه ایجاد تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، گردشگری مذهبی و سلامت، بیمارستان‌ها، اتاق بازرگانی و شهرداری‌ها به نمایش گذاشته شود.

"امیری" یکی دیگر از اهداف برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس در شهر شیراز را معرفی توانمندی‌های تاسیسات اقامتی به ویژه اقامتگاه‌های بوم‌‎گردی، معرفی کرد و ابراز داشت: استان فارس با دارا بودن شرایط متنوع آب و هوایی، قابلیت گردشگرپذیری در هر فصل از سال را دارد.

وی افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس، دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی نیز در دو سالن برپاست و قرار است تا نمایندگان هر استان و شهرستان به صورت تخصصی به معرفی محصولات شاخص شهر خود بپردازند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در پایان گفت: یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس طی روزهای 26 تا 29 آذرماه از ساعت 16 الی 21 در شهر شیراز و محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس پذیرای علاقه‌مندان است.

"محمود بندرچی" مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن به عنوان مجری برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس نیز اظهار داشت: این دوره از نمایشگاه با حضور و مشارکت ده‌ها شرکت داخلی و خارجی، برگزار خواهد شد و تمامی سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی شیراز در فضایی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع تحت پوشش نمایشگاه گردشگری قرار خواهد گرفت.

"بندرچی" افزود: دو سالن به صنایع دستی، یک سالن به گردشگری سلامت و دو سالن نیز به آژانس‌های مسافرتی و هتل‌ها اختصاص خواهد یافت.

وی در پایان گفت: هیات‌های تجاری از کشورهای عراق، کویت، قطر، عمان و ترکیه نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...