صفحه اصلی / اخبار خارجی / گردشگری حلال در ترکیه، فراتر از انتظارات
گردشگری حلال در ترکیه، فراتر از انتظارات - تصویر 1

گردشگری حلال در ترکیه، فراتر از انتظارات

ایجاد شده: 16/مهر/1400       آخرین ویرایش: 16/مهر/1400

به گزارش خبرگزاری شبستان ، امرالله طرخان، دبیرکل اتحادیه بین المللی گردشگری حلال در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفت: در موسم کنونی توجه بسیاری به گردشگری شده است و توجه به گردشگری حلال هرسال افزایش می یابد. این مسئله سرمایه گذاران بیشتری را در این بخش جذب خود کرده است. توجه به گردشگری حلال در موسم امسال از پیش بینی این اتحادیه فراتر رفته است.

طرخان تاکید کرد: گردشگران ترجیح می دهند در مراکزی به سرببرند که خدمات گردشگری حلال ارایه می دهند. به همین دلیل این افراد تمایل دارند که تعطیلات خود را درترکیه بگذرانند، زیرا این مراکز مطابق با ویژگی های حلال هستند.علاوه براین، ترکیه طیف گسترده ای از مکان های تاریخی و طبیعی را دربرمی گیرد.

وی ادامه داد: ترکیه به خصوص در دوران بحران کرونا، خدمات بیشتری برای گردشگرانی که ترجیح می دهند در مراکز ارایه دهنده خدمات گردشگری حلال اقامت کنند، فراهم می کنند. این مسئله علاوه بر خدمات گردشگری ایمن است.

طرخان افزود: ترکیه کشوری پیشتاز در گردشگری حلال در سطح جهان است. موسم گردشگری کنونی بسیار درخشان بوده است. ترکیه نخستین کشوری است که به ذهن مسافرانی که تمایل به گردشگری حلال دارند، می رسد.

دبیرکل اتحادیه بین المللی گردشگری حلال گفت: ترکیه مزایای مختلفی از جمله تنوع مقاصد گردشگری، کیفیت امکانات و خدمات و قیمت مناسب برخوردار است. این عوامل در فرآیند ترجیح و انتخاب کشور برای گذراندن اوقات فراغت تاثیر می گذارد.

وی ادامه داد: ترکیه به موسم گردشگری امسال  با انتظارات زیادی وارد شد، اما توجه به بخش گردشگری حلال رکوردی را ثبت کرد که فراتر از انتظارات بود. موفقیت به دست آمده در گردشگری حلال بر سودهای به دست آمده در این موسم تاثیر گذاشت. این وضعیت برای سرمایه گذاران بخش گردشگری حلال تاثیر مثبت داشته است.

وی گزارش داد: میزان اشغال هتل در مراکز ارایه دهنده گردشگری حلال تا آغاز سپتامبر به 100 درصد رسید. ترکیه بیش از 100 مرکز گردشگری دارد که براساس مفهوم گردشگری حلال فعالیت می کنند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...