صفحه اصلی / اخبار خارجی / کاهش 30 تا 50 درصدی رزرو هتل‌های کشور فرانسه همزمان با افزایش اعتراضات جلیقه زردها
کاهش 30 تا 50 درصدی رزرو هتل‌های کشور فرانسه همزمان با افزایش اعتراضات جلیقه زردها - تصویر 1

کاهش 30 تا 50 درصدی رزرو هتل‌های کشور فرانسه همزمان با افزایش اعتراضات جلیقه زردها

ایجاد شده: 17/آذر/1398       آخرین ویرایش: 17/آذر/1398

فعالان صنعت گردشگری و هتلداری فرانسه از طولانی شدن روند اعتصابات و اعتراضات در این کشور، نگرانند و با توجه به تجارب ناخوشایند گذشته و آگاهی از عواقب سنگین حرکت‌های اعتراضی جلیقه‌ها زردها، می‌دانند که بیشترین ضرر را متحمل خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، اتحادیه مشاغل محلی فرانسه در بخشی از بیانیه خود در این خصوص، یادآور شده است: پایان سال با وجود تعطیلات کریسمس، یک دوره حساس و اساسی برای مغازه‌ها، صنعت گردشگری و هتلداری است. اولین نگرانی‌ها در بخش گردشگری تحت تأثیر اعتصابات کنونی، مربوط به بخش حمل و نقل است. 

رئیس اتحادیه مشاغل و صنایع صنعت هتلداری فرانسه در این خصوص گفت: از ده روز پیش برای روز‌های پنجم، ششم و هفتم دسامبر هیچ رزروی صورت نگرفته است و میزان لغو‌های صورت گرفته نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 25 درصد بیشتر است. 

"لورن دوک" با پیش‌بینی کاهش 10 تا 15 درصدی در بخش گردشگری در ماه دسامبر سال جاری میلادی، گفت: خارجی‌هایی که برای گردش وارد پاریس می‌شوند در صورت وجود اعتصابات، نخواهند آمد. این یک ضرر است که نمی‌تواند بهبود یابد و یا جبران شود.

نماینده گروه هتلداران فرانسه نیز اظهار داشت: میزان رزرو هتل‌ها در پاریس بین ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش داشته و در برخی نقاط به 40 تا 50 درصد رسیده است.

"فرانک تروهه" همچنین گفت: اعلام ادامه اعتصابات خبر بسیار بدی است. چشم‌انداز‌ها برای چند روز آینده خوب نیست.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...