صفحه اصلی / اخبار خارجی / پروژه هتل جدید ترامپ در جزیره بالی؛ تهدیدی برای محیط زیست
پروژه هتل جدید ترامپ در جزیره بالی؛ تهدیدی برای محیط زیست - تصویر 1

پروژه هتل جدید ترامپ در جزیره بالی؛ تهدیدی برای محیط زیست

ایجاد شده: 12/آذر/1397       آخرین ویرایش: 12/آذر/1397

سالانه بیش از 5 میلیون نفر به جزیره بالی سفر و از یکی از چشم‌نوازترین مناظر گردشگری آن یعنی شالیزارهای برنج به ویژه شالیزارهایی که به صورت پلکانی روی تپه‌ها ساخته شده‌اند تا از خاک حاصل‌خیز جزیره استفاده کنند، بازدید بعمل می‌آورند.

احداث هتل بین‌المللی ترامپ با دارا بودن ویلاهای لوکس، تعدادی استخر و زمین‌های گلف در آینده‌ای نزدیک به اکوسیستم متعادل جزیره "بالی" آسیب جدی وارد خواهد کرد زیرا در پی آن بیش از نیمی از آب‌های زیرزمینی این منطقه در صنعت گردشگری مصرف خواهد شد.

به گزارش هتل‌نیوز، احداث این هتل که باعث عصبانیت اهالی بومی جزیره بالی شده حاصل مشارکت "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور ایالت متحده آمریکا با یک سرمایه‌گذار اهل کشور اندونزی به نام Hary Tanoesoedibjo است.

پروژه هتل "ترامپ" پس از احداث و افتتاح به بزرگترین اقامتگاه توریستی جزیره "بالی" تبدیل خواهد شد و علاوه بر آسیب به سیستم آبیاری، این هتل در حوالی معبد Tanah Lot به عنوان یک میراث جهانی احداث خواهد شد که به عقیده اهالی بومی، هیچ ساختمانی پیرامون آن نباید از درخت نارگیل مرتفع‌تر باشد.

رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد با سرمایه‌گذاری بالغ بر 1 میلیارد دلار، برج مدرن و بلند مرتبه‌ای در جزیره "بالی" کند، حال آنکه هم‌اکنون نیز حفر چاه‌های عمیق به منظور تامین آب مورد نیاز باعث سراریز شدن آب‌های شور به آب‌های شیرین زیرزمینی شده است.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...