صفحه اصلی / اخبار خارجی / ورود جدی گروه هتل‌های بین‌المللی Intercontinental به حوزه سلامت با خرید شرکت Six Senses
ورود جدی گروه هتل‌های بین‌المللی Intercontinental به حوزه سلامت با خرید شرکت Six Senses - تصویر 1

ورود جدی گروه هتل‌های بین‌المللی Intercontinental به حوزه سلامت با خرید شرکت Six Senses

ایجاد شده: 20/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 21/فروردین/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتلداری Intercontinental توانست در ازای پرداخت مبلغ 300 میلیون دلار، شرکت اقامتگاه‌ و اسپاهای Six Senses به عنوان یک اپراتور هتل‌های لوکس در دنیا را خریداری کند.

هدف از این اقدام، افزایش میزان حضور گروه هتل‌های Intercontinental در سطح بین‌المللی، افزایش تعداد هتل و اقامتگاه‌های لوکس در مقاصد گردشگری و در نهایت جذب بازارهای جدید، اعلام شده است.

گروه هتلداری بین‌المللی Intercontinental که با نام اختصاری IHG شناخته می‌شود در ازای پرداخت این 300 میلیون دلار، کنترل کامل تمامی 16 هتل، 6 قرارداد مدیریتی و بیش از 50 قرارداد در حال مذاکره شرکت Six Senses را بر عهده گرفته که نشان‌دهنده جاه‌ طلبی این گروه برای توسعه در بازار لوکس است.

مجموعه هتل‌ها و اقامتگاه‌های Six Senses در کشورهایی مانند مالدیو، تایلند، عمان و پرتغال، واقع شده که هم‌اکنون در کنار دیگر برندهای لوکس گروه IHG مانند Regent و Kimpton قرار خواهد گرفت. 

گروه هتل‌های بین‌المللی Intercontinental قصد دارد طی 10 سال آینده، تعداد هتل‌های برند Six Senses را تا 60 عدد افزایش دهد.

با توجه به فعالیت عمده شرکت Six Senses در حوزه اسپا، گروه IHG با انجام این سرمایه‌‌گذاری جدید، یکی دیگر از گروه‌های هتلی بزرگ دنیا به حساب می‌آید که به حوزه سلامت ورود پیدا کرده و نشان داده که توجه به این موضوع نه تنها اشتباه نیست بلکه یکی از اجرای ضروری برای کسب و کار هتلداری نیز به شمار می‌رود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...