صفحه اصلی / اخبار داخلی / هیچ برنامه‌ای برای واردات هتل‌های کپسولی نداریم.
هیچ برنامه‌ای برای واردات هتل‌های کپسولی نداریم. - تصویر 1

هیچ برنامه‌ای برای واردات هتل‌های کپسولی نداریم.

ایجاد شده: 1/تیر/1399       آخرین ویرایش: 1/تیر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی ایران با اشاره اینکه هتل‌های کپسولی در هیچ جای دنیا تضاد و منافاتی با فعالیت هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی ندارند، اظهار داشت: برای رونق گردشگری ناگزیر به تجهیز مقاصد هستیم و اگر توقع داشته باشیم این موضوع به صورت انحصاری صورت بگیرد نیز انتظار درستی نیست.

"حسین اربابی" در مصاحبه اختصاصی با هتل‌نیوز، ابراز داشت: هتل‌های کپسولی قرار است در مقاصدی بکار گرفته شوند که امکان استفاده از اقامتگاه‌های رسمی با سازه‌های سنگین وجود ندارد.

وی در رابطه با مراسم رونمایی از نخستین نمونه هتل‌های وارداتی به کشور نیز گفت: این اقدام صرفاً یک برنامه نمادین بود تا ضمن معرفی این ظرفیت و بازار جدید از تولیدکنندگان داخلی دعوت کنیم تا به بومی‌سازی این بخش به ما کمک کنند.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی ایران  در ادامه گفت: تنوع بخشی به خدمات گردشگری و اقامتی، وزن کم و نصب آسان، سازگاری با محیط‌زیست و صرفه اقتصادی از مهمترین مزایای هتل‌های کپسولی است.

وی در پایان تاکید کرد: حوزه گردشگری حوزه تنوع، سلایق و علایق مختلف است و قرار نیست همه الزاماً و انحصاراً هتل‌ها را برای اقامت انتخاب کنند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...