صفحه اصلی / اخبار داخلی / همکاری البرز و هلند در راستای توسعه توریسم کشاورزی
همکاری البرز و هلند در راستای توسعه توریسم کشاورزی - تصویر 1

همکاری البرز و هلند در راستای توسعه توریسم کشاورزی

ایجاد شده: 24/مهر/1400       آخرین ویرایش: 24/مهر/1400

به گزارش هتل نیوز، " فریدون محمد‌ی " مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان البرز با اشاره به اینکه جشنواره‌های گل از گذتشه تا کنون برقرار بوده است، گفت: مردم خود علاقه به راندازی جشنواره‌های کل در استان داشته اند که درخشان‌ترین آن سال گذشته در مجموعه کندر رقم خورد. امسال نیز در دیزین شاهد راه‌اندازی جشنواره گل بوده‌ایم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه کشور هلند با «گل» در دنیا برند و مطرح شده است، تصریح کرد: البرز نیز شرایط و‌ظرفیت این را دارد با این عنوان در کشور برند و مطرح شود. باید تا حدی در این زمینه فعالیت کنیم که نام گل به ویژه انواع گل لاله بعد از نام استان البرز و کلانشهر کرج بیاید.

وی ظرفیت گردشگری کشاورزی در البرز را بی‌بدیل خواند ویادآور شد: یکی از شاخه‌های گردشگری حوزه کشاورزی است که هیچ نوع مزاحمت برای جهاد کشاورزی ندارد، همچنین در این طرح نیازی به تغییر کاربری هم نیست.

محمدی افزود: در این راستا با یک شرکت بخش خصوصی که در حوزه گل با کشور هلند همکاری دارند آشنا شدیم و پس از برگزاری چند جلسه مقرر همکاری صورت گیرد، در این راستا در جلسه دامی تهران با نماینده هلند صحبت و گفت‌وگو شد.

مدیرکل میراث فرهنگی در خصوص روند همکاری واجرای طرح گردشگری کشاورزی در البرز، گفت: کار طبق چهارچوب مدنظر توسط بخش خصوصی درحال انجام است که بسیار از این مهم رضایت داریم؛ تفاهم نامه سند بالادستی در این میان آماده شده و امضا خواهد شد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...