هشت فرمان برای همسویی و همافزایی اقدامات استانی با سیاستهای ملی در حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری
ایجاد شده: 13/خرداد/1399 آخرین ویرایش: 13/خرداد/1399
مدیر کل بازاریابی و تبلیغات وزارت گردشگری در مصاحبه با هتلنیوز، اظهار داشت: بخشنامه رویکردها و برنامههای اصلی ادارات کل استانی وزارت گردشگری در حوزه بازاریابی و تبلیغات در هشت موضوع اصلی مشتمل بر ۲۵ پروژه اجرایی، ۸ بند ملاحظات و ۹ شیوه نامه پیوست ابلاغ شده است.
"محمد ابراهیم لاریجانی" ابراز داشت: این بخشنامه به منظور همسویی و همافزایی اقدامات ادارات کل استانی وزارت گردشگری با سیاستهای کلان معاونت گردشگری وزارتخانه در حوزه بازاریابی و تبلیغات تهیه و تنظیم و برای بازه زمانی یکساله پیش رو تهیه شده است.
- فعالیتهای تبلیغاتی برای توسعه و رونق گردشگری داخلی با اجرای ۶ پروژه
- فعالیتهای فضای مجازی و الکترونیک در ابعاد داخلی و بینالمللی با اجرای ۴ پروژه
- ایجاد، راهاندازی و تقویت هسته تورهای ورودی استان متناسب با کشورهای بازار هدف استان
- تولید، بازنگری و استانداردسازی اقلام تبلیغاتی متناسب با نیاز کشورهای بازار هدف با اجرای ۶ پروژه
- ساماندهی و تقویم رویدادهای گردشگری با اجرای ۴ پروژه
- توسعه تبلیغات محیطی و رسانهای با اجرای ۴ پروژه
- بهرهگیری از ظرفیتهای سازمانهای تخصصی بینالمللی با اجرای ۲ پروژه
- تعیین هویت بصری و کلامی ( نماد و شعار ) گردشگری استان