صفحه اصلی / اخبار داخلی / هزینه‌ 30 میلیاردی تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز یک هتل در پایتخت + جزئیات
هزینه‌ 30 میلیاردی تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز یک هتل در پایتخت + جزئیات - تصویر 1

هزینه‌ 30 میلیاردی تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز یک هتل در پایتخت + جزئیات

ایجاد شده: 19/آذر/1397       آخرین ویرایش: 19/آذر/1397

نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری استان تهران روز گذشته به ریاست سرپرست استانداری و با حضور مدیران دولتی با هدف ارائه راهکار در راستای حمایت از بخش خصوصی برای توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در بخش گردشگری، برگزار شد.

به گزارش هتل‌نیوز، نماینده هتل "فرشته پاسارگاد" در این نشست با انتقاد از هزینه‌های بالای زیرساختی راه‌اندازی، اظهار داشت: هزینه‌های زیرساختی مانند آب، برق و گاز حدود 30 میلیارد تومان آب می‌خورد که این مورد گلایه سرمایه‌گذاران است.

"اسدی" ابراز داشت: تفاوت فاصله هزینه این نوع خدمات در بخش گردشگری و هتل با بخش مسکونی تا 1000 برابر می‌رسد که باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاران دلسرد شده و کار به عقب بیفتد.

وی با اشاره به حجم اشتغال‌زایی هتل "فرشته پاسارگاد" ابراز داشت: اگر این هتل به بهره‌برداری برسد به طور مستقیم برای 500 نفر و به طور غیر مستقیم برای 1500 نفر، اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد.

وی همچنین در ادامه با ارائه پیشنهادی مبنی بر تخفیف در هزینه خدمات زیرساختی یا تقسیط هزینه‌ها، گفت: قراربود مبلغ 200 میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت این هتل تامین شود که بانک عامل از پرداخت آن خودداری کرده است.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران میزان گاز مورد نیاز این هتل که قرار است در زمینی به مساحت 4500 متر مربع احداث شود را 1200 متر مکعب و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز میزان آب مورد نیاز این مجموعه را 9 هزار متر مربع، اعلام کرد.

"محمدرضا بختیاری" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، افزود: تعرفه‌های این شرکت، ابلاغی و غیر قابل تغییر است.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...