صفحه اصلی / اخبار داخلی / هتل‌ها باید بیمه بی‌نام داشته باشند
هتل‌ها باید بیمه بی‌نام داشته باشند - تصویر 1

هتل‌ها باید بیمه بی‌نام داشته باشند

ایجاد شده: 19/مرداد/1398       آخرین ویرایش: 19/مرداد/1398

به گزارش هتل‌‌نیوز، رئیس اتحادیه هتلداران استان تهران با اشاره به اهمیت موضوع بیمه در صنعت هتلداری، اظهار داشت: بیمه برای میهمانان هتل امری حیاتی به حساب می‌آید و هتلداران برای پوشش ریسک‌های مربوط به آن بایستی از بیمه‌های بی‌نام استفاده کنند.

"محمدعلی فرخ‌مهر" در رابطه با وضعیت بیمه هتل‌های پایتخت، ابراز داشت: بخش زیادی از هتل‌ها، میهمانان خود را بیمه می‌کنند که این امر به استانداردها و عرف جهانی نزدیک است ولیکن در سایر شهرهای کشور این موضوع به خوبی مشهود نیست و هتلداران اهمیت کمتری به آن می‌دهند.

"فرخ‌مهر" در رابطه با بروز حادثه آتش‌سوزی در هتل آسمان شیراز، گفت: این هتل در حال احداث، آتش گرفت و خوشبختانه میهمانی در آن حضور نداشت. اگر این هتل فعال بود، صدمات و خسارات جبران ناپذیری به آن وارد می‌شود.

رئیس اتحادیه هتلداران استان تهران در ادامه گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نهاد متولی صنعت گردشگری و هتلداری باید برنامه مدونی را برای فراگیری و اجبار بیمه‌ها پیاده کند تا تمامی هتلداران حاشیه امنی برای میهمانان خود ایجاد کنند.

وی در پایان گفت: صنعت هتلداری بنابر ماهیت خدمات‌دهی خود نیاز به بیمه‌های متنوعی مانند آتش‌سوزی، حوادث، سرقت و ... دارد. بنابراین هتل‌ها باید از بیمه‌های بی‌نام استفاده کنند تا توان پوشش‌دهی ریسک‌های مربوط به آن را داشته باشند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...