صفحه اصلی / اخبار خارجی / هتل Schweizerhof؛ آرامش در قلب رشته کوه‌های آلپ
هتل Schweizerhof؛ آرامش در قلب رشته کوه‌های آلپ - تصویر 1

هتل Schweizerhof؛ آرامش در قلب رشته کوه‌های آلپ

ایجاد شده: 22/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 26/اسفند/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، هتل بی‌نظیر و لوکس Schweizerhof  در منطقه Zermatt واقع در کشور سوئیس که به تازگی توسط آقای Michel Reybier خریداری شده و در کوهستان Matterhorn در قلب رشته کوه‌های آلپ قرار گرفته است به زودی و در تاریخ 21 دسامبر پس از تغییرات فراوان، برای پذیرش میهمانان در فصل اسکی 2019 آماده می‌شود.

این هتل دارای 95 اتاق است و قیمت‌های آن از 300 پوند به ازای هر شب آغاز می‌شود.

هتل Schweizerhof سبک جدیدی از گرما، روابط دوستانه، جسارت و جذابیت‌های آلپ را در خود تلفیق نموده است که از این میان می‌توان به استفاده از فرش‌های نرم و چوب در سراسر هتل و همچنین تکنولوژی‌هایی مانند دستگاه‌های Chromecast برای مانیتورینگ، دسترسی و اکنت‌های Netflix و Spotify، کنترل روشنایی‌ها به صورت هوشمند و کلیدهای RFID برای اتاق‌ها اشاره کرد.

از سوی دیگر استفاده از یک اپلیکیشن در این هتل به میهمانان این امکان را می‌دهد تا میز خود و اسپای هتل را رزرو، صورتحساب‌ها را پرداخت، اتاق‌ها خود را بدون استفاده از کلید باز کنید و با کارمندان هتل صحبت کنید.

میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند از امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سونای 24 ساعته و مرکز تناسب اندام، کلاس‌های یوگا و مربی اختصاصی بدنسازی، استفاده کنند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...