صفحه اصلی / اخبار خارجی / هتل Hoshino ژاپن؛ هتل زمستانی ساخته شده از جنس یخ
هتل Hoshino ژاپن؛ هتل زمستانی ساخته شده از جنس یخ - تصویر 1

هتل Hoshino ژاپن؛ هتل زمستانی ساخته شده از جنس یخ

ایجاد شده: 21/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 26/اسفند/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، Hoshino نام هتل رویایی واقع در دومین جزیره بزرگ کشور ژاپن یعنی "هوکایدو" است که صفر تا صد آن از جنس یخ ساخته شده است.

با توجه به زمستان بسیار سرد، ژاپنی‌ها سعی می‌کنند تا جزیره "هوکایدو" را برای گردشگران جذاب کنند و از این طریق درآمد گردشگری خود را افزایش دهند. 

به جز فستیوال‌های زمستانی و پیست‌های اسکی که جاذبه‌های اصلی این جزیره در فصل زمستان به حساب می‌آیند، هتل‌های یخی نیز رونق خوبی دارند. این هتل در دهکده‌ای قرار گرفته که تمام اجزا و جزئیات آن به غیر از کیسه‌های خواب از یخ ساخته شده است.

البته بایستی به این نکته اشاره داشت که هتل Hoshino فقط در فصل زمستان فعالیت دارد و با توجه به ظرفیت محدود، هزینه اقامت آن برای هر نفر شبی 23 هزار ین ژاپن است.

هتل یخی Hoshino امکانات مختلفی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد که از این میان می‌توان به اسکی روی یخ، سرو انواع خوراکی و نوشیدنی در ظروف یخی، وان آب گرم در فضای باز و ... اشاره کرد.

دمای هوا در این هتل یخی به منفی 30 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و یک سالن روباز یخی دارد که در آنجا می‌توان به تماشای پر ستاره شب نشست.

اتاق‌های این هتل نیز شبیه به خانه اسکیموها ساخته شده است و تمامی دیوارها، مبلمان و حتی تخت خواب، همگی از جنس یخ هستند و البته کیسه‌های خواب مخصوصی نیز در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...