صفحه اصلی / رویدادها و نمایشگاه‌ها / نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی ( Hospitality Qatar ) - دوحه ( قطر )
نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی ( Hospitality Qatar ) - دوحه ( قطر ) - تصویر 1

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی ( Hospitality Qatar ) - دوحه ( قطر )

ایجاد شده: 24/آبان/1397       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی قطر تحت عنوان Hospitality Qatar طی روزهای 6 تا 8 نوامبر ( 15 تا 17 آبان ) سال جاری در مرکز نمایشگاهی و کنوانسیون شهر دوحه ( DECC ) برگزار شد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد بین‌المللی و نمایشگاهی در زمینه تجهیزات هتل و همچنین تعیین خط مشی کسب و کارهای محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور دستیابی به فرصت‌های جدید در حوزه صنعت میهمان‌نوازی در کشور قطر به حساب می‌آید.

در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی قطر، مجموعه‌ای از شرکت‌های سراسر جهان شامل اپراتورهای هتل، تامین‌کنندگان تجهیزات هتلداری، سرمایه‌گذاران و دیگر متخصصان این صنعت به منظور نمایش آخرین محصولات و راهکارهای مشارکت تجاری گردهم می‌آیند.

در حقیقت نمایشگاه بین‌المللی Hospitality Qatar یک رویداد منحصربفرد در کشور قطر است که برای بازدیدکنندگان غرفه‌داران این فرصت را به وجود می‌آورد تا به بررسی جدیدترین محصولات و فناوری‌ها در مبحث میهمان‌نوازی بپردازند.

از سوی دیگر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی قطر در سال 2018 یک فرصت عالی برای برگزارکنندگان رویدادهای بین‌المللی مانند جام جهانی 2022، نمایشگاه جهانی دبی 2020 و دست‌اندرکاران بازار گردشگری مذهبی کشور عربستان است تا با تامین‌کنندگان تجهیزات هتلداری و میهمان‌نوازی، دیدار و ارتبط لازم را برقرار نمایند.

در پایان لازم به ذکر است که در سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و میهمان‌نوازی قطر که در سال 2017 برگزار شد، مجموع 156 شرکت از 15 کشور مختلف جهان در فضایی بالغ بر 7160 متر مربع حضور داشتند و تعداد 6100 نفر نیز از این رویداد بین‌المللی بازدید بعمل آورند.




جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...