صفحه اصلی / اخبار داخلی / نشست خبری اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتلداری ایران + گزارش تصویری
نشست خبری اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتلداری ایران + گزارش تصویری - تصویر 1

نشست خبری اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتلداری ایران + گزارش تصویری

ایجاد شده: 30/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 30/فروردین/1397

نشست خبری نخستین نمایشگاه تخصصی هتلداری ایران، صبح امروز با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه و اعضای شورای سیاست‌گذاری در محل سالن “ملل” هتل هویزه تهران برگزار شد.

به گزارش هتل‌نیوز در این نشست خبری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، معاون گردشگری استان تهران، مدیر اجرایی و دیگر اعضای شورای سیاست‌گذاری نخستین نمایشگاه تخصصی هتلداری ایران، حضور داشتند.

علیرضا دژبد؛ مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتلداری ایران ضمن معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری این نمایشگاه، اظهار داشت: این نمایشگاه، نخستین رویداد نمایشگاهی تخصصی و فوق تخصصی در صنعت هتلداری ایران است.

مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتلداری ایران، ابراز داشت: همایش تخصصی هتلداری با هماهنگی جامعه هتلداران ایران در تاریخ چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و همچنین گروه هتل‌های کوثر نیز به عنوان اسپانسر ویژه در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

دلاور بزرگ‌نیا؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و عضو شورای سیاست‌گذاری این نمایشگاه نیز در اظهاراتی کوتاه گفت: در دنیای امروزی هتلداری یک علم محسوب می‌شود و مستلزم نگرش حرفه‌ای و تخصصی است. در واقع نگاه ما به صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت فرابخشی بایستی علمی، مدرن، تخصصی و بر اساس میراث ملموس و ناملموس فرهنگی ما باشد.

وی در ادامه افزود: در صنعت گردشگری و هتلداری نیاز به یک خانه‌تکانی اساسی در نوع نگرش خود داریم و در مرحله بعدی نیز بایستی این نگرش را اجرایی کنیم. برگزاری این نمایشگاه تخصصی یک نقطه شروع برای این تحول است که بایستی در تمامی حوزه‌ها دنبال و پیگیری شود.

در ادامه گزارش تصویری مربوط به برگزاری این نشست خبری را ملاحظه می‌فرمایید.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...