صفحه اصلی / اپلیکیشن‌های هتلداری / معرفی اپلیکیشن هتلداری AccorHotels + لینک دانلود
معرفی اپلیکیشن هتلداری AccorHotels + لینک دانلود - تصویر 1

معرفی اپلیکیشن هتلداری AccorHotels + لینک دانلود

ایجاد شده: 22/مهر/1398       آخرین ویرایش: 23/مهر/1398

به گزارش هتل‌نیوز، تمامی هتل‌های گروه هتلداری بین‌المللی Accor از جمله Ibis و Novotel  از یک برنامه رزرو مشترک با نام AccorHotels استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن هتلداری به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به بیش از 1000 هتل این گروه و حتی برخی از دیگر هتل‌های شریک با این گروه نیز دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن هتلداری AccorHotels تاکنون بیش از یک میلیون بار در Google Play دانلود شده است. این اپلیکیشن هتلداری به کاربران خود کمک می‌کند تا هتل‌های مجاور را پیدا و اتاق مورد نظر خود را رزرو کنند و حتی فرایند Check-in را نیز به صورت آنلاین انجام دهند. علاوه بر این اگر زیاد سفر انجام دهید، این اپلیکیشن هتلداری 48 ساعت قبل از حرکت، ررزو را به شما یادآوری می‌کند.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در طول سفر، پیشنهاد ایده‌هایی برای سفر، رزرو راننده و ماشین، ارتباط مستقیم با هتل از طریق ایمیل و تلفن، مشاهده نمای 360 درجه و سه بعدی از هتل محل اقامت، مشاهده مطبوعات و روزنامه‌ها، جستجو و مشاهده نظرات واقعی در خصوص هتل‌ها نیز از دیگر امکانات اپلیکشن هتلداری AccorHotels است.

از دیگر ویژگی‌های خاص و منحصربفرد اپلیکیشن هتلداری AccorHotels، امکان جمع‌آوری تمامی اطلاعات مربوط به پرواز، هتل و ... در فضایی به نام Wipolo و امکان استفاده از امتیازهای وفاداری برای اقامت در هتل‌های این گروه هتلداری است.

اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن هتلداری AccorHotels را از طریق لینک زیر و در وب‌سایت این شرکت مشاهده فرمائید.

وب‌سایت اپلیکیشن هتلداری AccorHotels

جهت دانلود اپلیکیشن هتلداری AccorHotels برای استفاده در سیستم عامل‌های Android و IOS از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید.

دانلود اپلیکیشن هتلداری AccorHotels برای سیستم عامل Android

دانلود اپلیکیشن هتلداری AccorHotels برای سیستم عامل IOS



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...